Reklamos priemonių poveikis vartotojų pritraukimui

Gerb. respondente,

Prašau atsakyti į šią anketą. Esu Šiaulių valstybinės kolegijos, nuolatinių studijų, Įmonių ir Įstaigų administravimo programos II kurso studentė. Rašau kursinį darbą tema „APB "APRANGA" reklamos priemonių poveikis vartotojų pritraukimui“. Anketa anoniminė, todėl jūsų duomenys nebus skelbiami. Tyrimo rezultatai bus pateikiami apibendrintai.

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Kaip manote, ar reklama yra reikalinga šiomis dienomis?

Kur dažniausiai pastebite reklamas?

Kokios rūšies reklama jums labiausiai patinka?

Kaip jūs galvojate, ar reklama veikia vartotojų apsisprendimą pirkti?

Ar kada nors pirkote paslaugą / prekę paskatinti reklamos?

Ar esate girdėję apie APB "APRANGA", kuri yra atsakinga už parduotuvių tinklus? (ZARA, Aprangos galerija, Bershka, ALDO, MANGO, MaxMara, Massimo Dutti ir kt.)

Ar esate pastebėję APB "APRANGA" reklamas?

Kur esate matę APB "APRANGA" reklamas?

Ar dažnai pastebite APB "APRANGA" skleidžiamas reklamas?

Ar APB "APRANGA" reklamos yra jus įtikinusios įsigyti prekę?

Kur daugiausiai norėtumėte matyti APB "APRANGA" reklamas?

Susikurti savo anketą