Reklamos poveikis vartotojui

Gerbiamas respondente,

esu Lietuvos Sporto Universiteto, Sporto edukologijos fakulteto, ketvirto kurso studentė. Atlieku  tyrimą, kuriuo siekiu nustatyti, kokia reklama labiausiai atkreipia dėmesį ir skatina lankytis Kauno zoologijos sode.

Jūsų nuomonė man labai svarbi, o Jūsų pateikti atsakymai yra konfidencialūs ir naudojami tik statistiniam apibendrinimui, todėl tikiuosi, kad į klausimus atsakysite nuoširdžiai. Ačiū už sugaištą laiką ir Jūsų atsakymus.

 

 Pažymėkite Jums tinkamą atsakymą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai lankotės Kauno zoologijos sode? ✪

Kaip dažnai lankotės Kauno zoologijos sode priklausomai nuo: ✪

Labai retai
Retai
Kartais
Dažnai
Labai dažnai
Oro sąlygų
Vykstančių renginių
Naujų zoologijos sodo gyvūnų apsigyvenimo
Pažįstamų pasiūlymo apsilankyti
Vaikų prašymo nusivesti
Laisvalaikio su draugais praleidimas
Nes neturiu ką veikti

Kokie reklamos nešikliai yra veiksmingiausi reklamuotis Kauno zoologijos sodui? ✪

Jūsų nuomone, ar Kauno zoologijos sodas pakankamai reklamuojasi? ✪

Kaip dažnai pastebite Kauno zoologijos sodo reklamas? ✪

Niekada
Retai
Kartais
Dažnai
Labai dažnai
Stenduose
Skrajutėse
Internetinėj zoologijos sodo svetainėje
Socialiniuose tinkluose
Naujienų portaluose
Laikraščiuose, žurnaluose
Televizijoje

Pastebėję Kauno zoologijos sodo reklamą Jūs: ✪

Kas lemia Jūsų susidomėjimą Kauno zoologijos sodo reklama? ✪

Jūsų nuomone, kokia vieta būtų geriausia reklamuotis Kauno zoologijos sodui? (Įrašyti) ✪

Įvertinkite: ✪

Labai blogas
Blogas
Normalus
Geras
Labai geras
Pastatų būklė
Zoologijos sodo teritorijos išplanavimas
Bilietų kainos
Renginių gausa
Gyvūnų įvairovė
Zoologijos sodo privažiavimas ir vieta

Ar reklama įtakoja Jūsų sprendimą apsilankyti zoologijos sode? ✪

Kokius jausmus Jums sukelia reklama? ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų socialinis statusas ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Jūsų pajamos per mėnesį? ✪