Reklamos poveikis populiariosios grozines literaturos vartojimui

Tyrėjas vykdo tyrimą, kurio esmė – išsiaiškinti reklamos poveikį populiariosios grožinės literatūros vartojimui. Šio klausimyno tikslas – išsiaiškinti kokias populiariosios grožinės literatūros knygas dažniausiai perkate ir skaitote ir, kokie veiksniai, susiję konkrečiai su reklama, lemia vienų ar kitų knygų didesnį populiarumą. Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė bus labai svarbi analizuojant knygų leidybos ir pardavimo rinką, numatant pagrindinius veiksnius, įtakojančius didžiulį knygų perkamumą ir skaitomumą. Šis klausimynas yra anoniminis.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar perkate grožinės literatūros knygas?

Kokio žanro knygas dažniausiai perkate? (galimi keli atsakymo variantai)

Kokiu tikslu perkate grožinės literatūros knygas? (galimi keli atsakymų variantai)

Įvertinkite, kiek jūsų norą pirkti vieną ar kitą grožinės literatūros knygą lemia jos reklama?

Ar pirktumėt knygą, kurios reklama visai nesudomintų, arba jos išvis nebūtų?

Kokiose reklamos skleidimo priemonėse dažniausiai susiduriate su knygų reklama?

Jūsų manymu kuri iš 6 klausimo reklamos priemonių priverstų jus nusipirkti knygą?Kodėl?

Kas galėtų nulemti Jūsų susidomėjimą grožinės literatūros knygų reklama?

Jei 8 klausime pasirinkote atsakymą "Kita" , įvardinkite tuos "kitus" reklamos kriterijus?

Kokios Lietuvos leidyklos leidžiamas grožinės literatūros knygas dažniausiai perkate?

Ką manote apie pasirinktos leidyklos organizuojamas knygų populiarinimo reklamines kampanijas?

Kokios grožinės literatūros knygos reklama Jus yra labiausiai sudominusi? Kodel?

Ar pritariate teiginiui : „kritika yra lygiai tokia pati efektyvi knygos reklama". Kodėl taip manote

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis: