Reklamos poveikis

Atliekame reklamos poveikio tyrimą. Tikslas - išsiaiškinti, kokį poveikį žmonėms daro reklama.

Anketa yra anonimimė. Duomenys bus panaudoto tik darbui atlikti.

Dėkojame už skirtą laiką ir atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūs esate:

4. Jeigu Jums reikėtų išsirinkti prekę ar paslaugą, Jūs:

5. Ar manote, kad kasdieniniame gyvenime reklamos yra per daug?

6. Kokios reklamos dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

7. Kokį poveikį reklama daro Jums kaip vartotojui?

8. Kokie reklamos pateikimo sprendimai dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

9. Kaip Jus veikia reklamoje matomi pristatomų produktų vaizdai?

11. Ar manote, kad kasdieniniame gyvenime reklamos yra per daug?

12. Ar reikėtų riboti reklamos kiekį internete?

14. Ar Jums tekę pamatyti, pastebėti reklamas, kuriuose vaizduojami žmogaus sveikatai kenksmingi produktai?

15. Ar lankotės internetiniuose portaluose, kuriuose gausiai reklamuojami žmogaus sveikatai kenksmingi produktai?

16. Kaip dažnai Jūs susiduriate su dideliu reklamos kiekiu internetiniame puslapyje?

18. At Jus tenkina reklamos kokybė?

19. Jeigu reklamos kiekis sumažėtų maksimaliai, Jūsų manymu tai:

Susikurti savo anketą