Reklamos poveikio tyrimas

Laba diena,

aš esu Tarptautinės teisės ir  verslo aukštosios mokyklos, Reklamos vadybos specialybės III kurso studentė. Šiuo metu  rašau bakalaurinį darbą tema „Reklamos kampanijos planavimas ir organizavimas“ ir norėčiau sužinoti, kokius pojūčius jums sukelia mano pasirinkta naujo gaminio Lietuvos rinkoje – marinuotų kepsnių, paruoštų kepti orkaitėje su pakuote, reklama. Jūsų atsakymai yra anoniminiai ir skirti tik tyrimo tikslui pasiekti.

Reklamos poveikio tyrimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Ar matėte reklamą pateiktą aukščiau parodytame klipe?

Kiek kartų matėte/girdėjote šią reklamą?

kaip apibūdintumėte šią reklamą? (galite rinktis kelis variantus)

Ar ši reklama paskatintų Jus įsigyti šį produktą?

Ką pagalvojote pamatęs šią reklamą?

Pamatę šią reklamą ką greičiausiai įsiminėte?

Kur dažniausiai susidūrėte su Biovela marinuotų mėsos gaminių, paruoštų kepti orkaitėje reklama (jei į 4 klausimą atsakėte neigiamai, tuomet pereikite prie sekančių klausimų)? (galimi keli variantai)

Kokį lietuviškos televizijos kanalą dažniausiai žiūrite? (galimi keli variantai)

Kuriuo metu dažniausiai žiūrite televiziją? (Galimi keli variantai)

Kokias laidas dažniausiai žiūrite? (galimi keli variantai)

Kokią lietuvišką radijo stotį klausotės? (galimi keli variantai)

Kokiu laiku dažniausiai klausotės radijo? (galimi keli variantai)

Kokius lietuviškus leidinius skaitote? (galimi keli variantai)

Kuriuose interneto portaluose lankotės? (galimi keli variantai)

Kuri reklama Jus labiausiai paskatintų įsigyti produktą/paslaugą?