Reklamos pastebimumas skirtingais kanalais

Sveiki,

esu reklamos vadybos studijų programos trečio kurso studentas. Rašau bakalaurinį darbą apie UAB „Draugas.lt“ reklamos optimizavimą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti reklamos efektyvumą skirtingais reklamos kanalais. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik baigiamajame darbe. Labai dėkui už Jūsų nuomonę!

Reklamos pastebimumas skirtingais kanalais
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar žinote internetinį puslapį „draugas.lt“ ?

2. Kaip dažnai lankotės „Draugas.lt“ puslapyje?

3. Koks jūsų požiūris į „Draugas.lt“ įvaizdį?

4. Įvertinkite, kaip dažnai pastebėjote „Draugas.lt“ reklamą per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – Niekuomet nepastebėjau, 5 – Pastebėjau visuomet).

1
2
3
4
5
Internete
Televizijoje
Spaudoje
Radijuje
Lauko stenduose
Vidaus stenduose
Kino teatre
Kitur

5. Kokie reklamos kanalai tinka socialiniam tinklui reklamuoti? ( 1 – visiškai netinka, 5 – labai tinka)

1
2
3
4
5
Internetas
Televizija
Spauda
Radijas
Lauko stendai
Vidaus stendai
Kino teatrai
Kita

6. Įvertinkite, kaip dažnai atkreipėte dėmesį į reklamas per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – niekada neatreipiau, 5 – atkreipiau visuomet)

1
2
3
4
5
Internete
Televizijoje
Spaudoje
Radijuje
Lauko stenduose
Vidaus stenduose
Kino teatruose
Kitur

7. Kokiais reklamos kanalais pasitikite? ( 1 – visiškai nepasitikiu, 5 – visiškai pasitikiu)

1
2
3
4
5
Internetas
Televizija
Spauda
Radijas
Lauko stendai
Vidaus stendai
Kino teatrai
Kita

8. Kokios prekės / paslaugos reklamą pastebite dažniausiai? ( Įrašykite )

9. Kokiuose socialiniuose tinkluose lankotės? ( Galite pažymėti kelis variantus ).

10. Jūsų amžius?

11. Jūsų išsilavinimas?

12. Jūs esate?