Reklamos nešiklių pasiskirstymas

Apklausa atliekama kursinio darbo tyrimui. Darbo tema: reklamos nešiklių pasiskirstymas segmentuojant rinką.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kur dažniausia susiduriate su reklama?

Kur dažniausia pastebite reklama, kuri būna jums aktuali, naudinga?

Kaip dažniausia sužinote apie naujas prekes ir paslaugas?

Jei 3 klausime pasirinkote variantą - kiti nešikliai, įvardykite kokie:

Kur dažniausia pastebėti prekių ar paslaugų, kurias jau naudojate reklamą?

Jūsų požiūris i naujas rinkoje atsirandančias prekes.

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į radijo reklamą?

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į lauko reklamą?

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą prekybso centruose?

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą spaudoje?

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą per televizija?

Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą internete?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Ar turite vaikų:

Jei turite vaikų įrašykite kiek

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų pajamos per mėnesį (jei turite šeimą, tai pajamos tenkančios 1 asmeniui):