Reklamos kūrybinių sprendimų efektyvumas

Tikslas - išsiaiškinti reklamos kūrybinių sprendimų poveikio žmogui aspektus.atsakymai padės išsiaiškinti, kurie iš reklamos kūrybinių sprendimų daro efektyvų poveikį vartotojų sprendimams. Gauti rezultatai leis pateikti efektyvių reklamos kūrybinių sprendimų rekomendacijas.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kiek laiko per dieną praleidžiate prie televizoriaus?

Kaip dažniausiai elgiatės, kai pradeda rodyti reklamą?

Ar Jums reikalinga reklama?

Nurodykite tris paskutiniu metu per TV matytas ir įsimintas lietuviško alaus ar mobilaus ryšio pasl

Trumpai aprašykite vienos iš jų siužetą ir reklamuojamą prekę (paslaugą)

Kas labiausiai joje įsimintina? pasirinkite tris labiausiai įsimintinus.

Pasirinkite, ką labiau įsiminėte

Kokias emocijas sukelia ši reklama?

ar ši reklama įdomi? įvertinkite 5b. sistemoje, kur 1-l.įdomi,5-neįdomi

ar ši reklama naujoviška?įvertinkite 5b. sistemoje, kur 1-l.naujoviška,5-įprasta

Ar ši reklama skatina pirkti prekę?(1-skatina,5-neskatina)

Ar ši reklamainformatyvi?(1-informatyvi, 5-neinformatyvi)

Ar ši reklama patikima?(1-l.patikima,5-nepatikima)

Ar įsigijote šioje reklamoje siūlomą prekę?

Dėl kokių priežasčių ją įsigijote?

Įvardinkite žinutę, kurią perteikia reklama

Koks Jūsų amžius?

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas: