Reklamos įtaka alaus vartojimo kultūrai

ši apklausa turėtų padėti nustatyti reklamos vaidmenį alaus produkto vartojimo statinime. taip pat reklamos įtaką pardavimų apimčiai, renkamosi alaus kokybei bei vartojimo kultūrai. tai visai smagūs ir greitai atsakomi klausimai. prašau pasirinkti vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jums patinka Ž. Žvagulio daina „alaus danguje nėra“?

2. Ar laikote save kultūringu alaus varotoju?

3. Jums yra:

4. Kodėl renkatės alaus produktą?

5. Kas turi įtakos renkantis alų?

6. Ar esate lojalus konkrečiam alaus produktui?

7. Kas padeda išlaikyti lojalumą?

8. Su kuo Jums asocijuojasi alus?

9. Kur dažniausiai geriate alų?

10. Su kuo dažniausiai geriate alų?

11. Ar ,Jūsų nuomone, alaus reklama yra naudinga/reikalinga?

12. Ar Jūs manote, kad alaus reklama yra teigiamas reiškinys?

13. Koks alaus reklamavimo būdas Jums atrodo tinkamiausias?

14. Koks alaus reklamavimo būdas Jums atrodo efektyviausias?

15. Kokio stiprumo alų dažniausiai renkatės?

16. Koks, Jūsų manymu, yra alaus vartojimo tikslas?

17. Kas atspindi alaus kokybę?

18. Kiek svarbi alui yra kokybė?

19. Ar, Jūsų nuomone, Lietuvoje yra pakankamai kokybiško alaus?

20. Ar alus ir kultūra yra tarpusavuje suderinami?

21. Ar Jums alus yra daugiau produktas ar procesas?

22. Kaip pasireiškia kultūra alaus sampratoje ir alaus vartojime?

23. Ar Lietuvoje yra susiformavusi aukšto lygio alaus vartojimo kultūra?

24. Kas kuria tokią kultūra?

25. Ar turite pakankamai informacijos apie alaus vartojimo ypatybes?

26. Kas yra atsakingas už tokios informacijos suteikimą vartotojams?

Jūsų lytis:

Jūsų pajamos: