Reklamos informacinėse ir komunikacinėse sistemose tyrimas.

Laba diena,

Esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto trečiojo kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti reklamos informacinėse ir komunikacinėse sistemose tendencijas. Apibendrinta informacija bus panaudota tik baigiamajame darbe. Apklausa anoniminė. Dėkoju už Jūsų laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius ? ✪

Koks jūsų požiūris į reklamą skambučiu?

Ar skiriate laiko pokalbiui su operatoriu ?

Koks požiūris į tai, kad jūsų kontaktai kartais gali būti įmonių duomenų bazėje ?

Ar reklama telefonu labiau veiksminga nei kiti reklamavimo būdai ?

Koks jūsų požiūris į reklamą elektroniniu laišku?

Ar tikrinate laiškus esančius “reklamos„ skiltyje?

Ar perskaitote reklamas esančias elektroniniame pašte ?

Ar sustojate prie reklaminių plakatų lauke ?

Koks požiuris į iššokančias reklamas (pop up ads)

Koks požiūris į reklamą socialiniuose tinkluose kurią skleidžią nuomonės formuotojai ?

Ar prekė/paslauga atrodo patrauklesnė kai ją reklamuoja žinomas žmogus

Kas atkreipia dėmesį reklamoje?

Kokiu būdu norėtumėte, gauti asmeninę reklamą ?

Kuris reklamos būdas pastebimiausias ?

Kuris reklamos būdas pastebimiausias ?

Kuris reklamos būdas įkyriausias ?

Ar reklamoje matyta prekė/paslauga yra patrauklesnė ?

Kaip dažnai perkate prekes/paslaugas matytas reklamoje ?

Ar vengiate reklamos ignoruodami ją, naudodami reklamą blokuojančias programas ir kt ?