Reklamos aspektai, lemiantys teatro lankomumą

Laba diena, esu 1 magistratūros kurso VDA studentė. Rašau kursinį darbą apie reklamos įtaką teatro lankomumui. 
Dėkoju už atsakymus

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų gyvenama vieta:

5. Jūsų pajamos:

6. Kaip dažnai lankotės teatre?

7. Ar teatro/spektaklio reklama gali lemti jūsų susidomėjimą juo?

8. Ar buvo taip, kad lankėtės teatre dėl to, kad jo reklama pritraukė jūsų dėmesį (pasirodė graži, įdomi, viliojanti, patraukli)?

9. Iš kokių šaltinių gaunate informaciją apie teatrų pasirodymus?

10. Kaip dažnai renkantis teatro pasirodymą/spektaklį atkreipiate dėmesį į tokius veiksnius,kaip:

Visada atkreipiu dėmesį
Dažniausiai atkreipiu dėmesį
Nevisada atkreipiu dėmesį
Beveik nekreipiu dėmesio
Niekada nekreipiu dėmesio
Kaina
Teatro kontingentas
Teatro reputacija
Aktorių/režisieriaus garsūs vardai
Spektaklio naujumas
Nuolaidos/specialūs pasiūlymai
Graži, patraukli reklama
Spektaklio aprašymas
Nuotraukos spektaklio aprašyme

11. Kokie reklamos aspektai gali daryti įtaką jūsų susidomėjimui teatro pasirodymu/spektakliu?

Taip
Ne
Ryškios spalvos traukiančios dėmesį
Gražios/patrauklios afišos nuotraukos
Nuolaidos/akcijos/specialūs pasiūlymai
Įdomus/neįprastas reklamos tekstas
Žymus vardai (aktorių, režisieriaus, teatro)

12. Kuo jūsų manymu trūksta teatro reklamai?

13. Kas teatro reklamoje galėtų paskatinti jus ateiti į pasirodymą/spektaklį? Įvertinkite kiekvieną veiksnį nuo svarbiausio iki mažiausiai svarbaus. Kur 5 – labai svarbu, o 1 – visai nesvarbu.

5
4
3
2
1
Patrauklus/įžymybių veidai reklamoje
Gražios afišos, plakato dizainas
Nuolaidų/bonusų pasiūlymai
Spektaklio deficitas (žinojimas, kad bilietų kiekis ribotas, kad vyksta tik vienąkart ar panašiai)
Reklamos informacinė žinutė (pavyzdžiui, kad tai svarbaus socialinio projekto dalis arba spektaklis vyksta paskutinį kartą)