Reklamos aspektai, lemiantys teatro lankomumą

Laba diena, esu 1 magistratūros kurso VDA studentė. Rašau kursinį darbą apie reklamos įtaką teatro lankomumui. 
Dėkoju už atsakymus

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų gyvenama vieta:

5. Jūsų pajamos:

6. Kaip dažnai lankotės teatre?

7. Ar teatro/spektaklio reklama gali lemti jūsų susidomėjimą juo?

8. Ar buvo taip, kad lankėtės teatre dėl to, kad jo reklama pritraukė jūsų dėmesį (pasirodė graži, įdomi, viliojanti, patraukli)?

9. Iš kokių šaltinių gaunate informaciją apie teatrų pasirodymus?

10. Kaip dažnai renkantis teatro pasirodymą/spektaklį atkreipiate dėmesį į tokius veiksnius,kaip:

11. Kokie reklamos aspektai gali daryti įtaką jūsų susidomėjimui teatro pasirodymu/spektakliu?

12. Kuo jūsų manymu trūksta teatro reklamai?

13. Kas teatro reklamoje galėtų paskatinti jus ateiti į pasirodymą/spektaklį? Įvertinkite kiekvieną veiksnį nuo svarbiausio iki mažiausiai svarbaus. Kur 5 – labai svarbu, o 1 – visai nesvarbu.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą