Reklaminės fotografijos įtaka produkto įsigijimui perkant internetu

Gerbiamas respondente, esame Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos fotografijos studentės. Šiuo metu ruošiame baigiamąjį darbą ir atliekame tyrimą apie reklaminių fotografijų įtaką produktų įsigijimui perkant internetinėse parduotuvėse. Ši apklausa yra anoniminė, o jos rezultatai bus pateikti baigiamajame darbe.

Dėkojame už Jūsų atsakymus! 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų amžius:

2. Jūsų lytis:

3. Jūsų gyvenamoji vieta

4. Ką šiuo metu veikiate?

5. Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į reklamines produkto fotografijas?

6. Kur dažniausiai matote produktų reklamas?

7. Ar paspaudžiate ant reklamos, pamatę Jums įdomią produkto fotografiją, kad pamatytumėte visą turinį?

8. Kuri reklaminė fotografija yra labiau paveiki?

9. Kokių atspalvių reklaminės fotografijos labiausiai atkreipia dėmesį?

10. Kiek daug spalvų turėtų būti produkto fotografijoje?

11. Ar fotografijos, kuriose yra naudojami specialieji efektai, labiau traukia dėmesį?

11. Ar fotografijos, kuriose yra naudojami specialieji efektai, labiau traukia dėmesį?

12. Ar didelę įtaką prieš įsigyjant produktą turi nuotraukos kūrybiškumas?

13. Ar papildomi objektai nuotraukose turi įtakos įsigyjant produktą?

13. Ar papildomi objektai nuotraukose turi įtakos įsigyjant produktą?

14. Pagal kokius kriterijus renkatės produktą perkant internetu? Galimi keli variantai.

15. Ar įsigijus produktą internetu jo vizualinės savybės realybėje atitinka nuotraukoje matytą vaizdą?

16. Kas Jums daro įtaką įsigyti produktą? Galimi keli variantai.

17. Kaip manote, ar šiuolaikinėje visuomenėje svarbus kūrybiškumas reklaminėse fotografijose?

18. Kas Jūsų manymu yra svarbiausia reklaminėje nuotraukoje?

    …Daugiau…

    19. Ko pasigendate reklaminėse produktų nuotraukose?

      …Daugiau…

      20. Įvertinkite, kiek reklaminė produkto nuotrauka turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti (1- neturi įtakos, 5- turi labai daug įtakos)?

      Susikurti savo anketą