Reklama interneto puslapiuose, bei socialiniuose tinkluose

Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto studentas Vidmantas Vadluga, atliekantis „Reklamos efektyvumo internete didinimo galimybių“ tyrimą, kurio tikslas ištyrus reklamos Facebook‘e ypatumus, pateikti siūlymus kurie padidintų reklamos efektyvumą Facebook socialiniame tinkle. Tyrimo rezultatai bus panaudoti kursiniame darbe.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar dažnai naudojatės internetu? ✪

2. Kiek laiko per dieną praleidžiate internete? ✪

3. Internetą dažniausiai naudojate... ✪

4. Kurios iš šių frazių geriausiai atspindi Jūsų požiūrį į interneto reklamą? ✪

5. Su kuriuo internetinės reklamos tipu susiduriate dažniausiai? ✪

6. Labiausiai erzinantys reklamos internete bruožai? (pažymėkite visus tinkančius variantus) ✪

7. Kokiuose internetiniuose puslapiuose, Jūsų manymu, reklama lengviausiai pasiekia vartotoją? ✪

8. Ar dažnai paspaudžiate ant Facebook‘e esančios reklamos? ✪

9. Ar reklama Facebook‘e padeda Jums surasti/gauti reikalingą informaciją? ✪

10. Ar Jūs priskirtumėte save grupei žmonių, kuriems reklama Facebook‘e buvo naudinga? ✪

11. Ar Jūsų apsisprendimui pasirinkti prekę/paslaugą turi/turėjo įtakos reklama Facebook‘e? ✪

12. Ar esate įmonės puslapio Facebook‘e ar įmonės grupės Facebook‘e gerbėjų? (Jei atsakėte ne pereikite prie 18 klausimo) ✪

13. Ar dalyvaujate įmonės Facebook‘o puslapyje rengiamuose žaidimuose/loterijose?

14. Ar įmonės Facebook‘o puslapyje pateikiama informacija Jums naudinga?

15. Kaip Jūs reaguojate į įmonės Facebook‘o puslapyje pateikiamus reklaminius pranešimus?

16. Ar rekomenduotumetė prekinį ženklą, prie kurio esate prisijungę Facebook‘e, savo draugams?

17. Ar perkate prekinių ženklų ar įmonių produkciją prie kurių puslapio esate prisijungę Facebook‘e?

18. Jūsų išsilavinimas ✪

19. Jūsų lytis ✪

20. Jūsų amžius ✪