Projektinių metodų taikymas mokinių pasiekimams lavinti, mokantis ekonomikos ir verslumo

  Gerb. Moksleivei,

Esu Lietuvos edukologijos universiteto ekonomikos ir verslo pagrindų ištęstinių studijų studentė. Atlieku apklausą siekiant išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie projektinę veiklą mokantis ekonomikos ir verslumo mokykloje ir tokios veiklos efektyvumą/trūkumus mokymosi gerinimui. Tai anoniminė anketa, todėl atsakymų anonimiškumas garantuotas. Nuoširdžiai dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

6. Ar dažnai savo mokymo procese naudojatės galimybe dalyvauti projektuose?

1. Kokia Jūsų lytis?

2. Kurioje klasėje mokotės?

3. Koks dalykas yra mėgstamiausias mokykloje?

4. Ar dalyvaujate mokykloje vykdomuose projektuose?

5. Jei atsakėte NE, tai kodėl?

7. Ar teko dalyvauti projektuose per ekonomikos ir verslumo pamokas?

8. Kaip manote ar dalyvavimas projektinėje veikloje padeda geriau įsisavinti torines žinias?

9. Išvardinti būdvardžiai, pažymėkite „X“ prie būdvardžių kurie Jums siejasi su projektinė veikla?

10. Išvardinti privalumai ir trūkumai projektinės veiklos, pažymėkite „X“ kas Jums siejasi su projektine veikla.

11. Dalyvaudami projektinėje veikloje, iš ko daugiausia sulaukiate pagalbos?

12. Kiek laiko dažniausiai trunka projektas ekonomikos ir verslumo tema?

13. Kaip dažnai Jūsų mokykloje yra vykdomi projektai ekonomikos ir verslumo tematika?

14. Ar sutinkate su tokiu teiginiu: Dalyvavimas projektuose tikrai praplečia mokinių akiratį, leižia mokytis ir pažinti priimtinu ir įdomiu būdu. Visi mato ir įsitikina, kad darbas projektinėje veikloje kelia motyvaciją, norą kuo daugiau sužinoti ir išbandyti, suteikia puikią galimybe perteikti žinias per realias situacijas, skatina mokinių kūrybiškumą.

15. Projektinė veikla padeda siekti geresnių mokymosi rezultatų?

16. Kas Jūs skatina dalyvauti ekonomikos ir verslumo projektuose vykdomuose Jūsų mokykkloje?