Privačių vaistinės prekės ženklų marketingo komunikacija

Gerb. respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, ekonomikos ir vadybos fakulteto, marketingo ir tarptautinės komercijos magistro studijų, studentė. Rengiu magistro baigiamąjį darbą ir kviečiu dalyvauti tyrime, kurio tikslas yra išsiaiškinti privačių vaistinės prekės ženklų marketingo komunikaciją. Anketa yra anoniminė, o gauti atsakymai bus analizuojami tik mokslo pagrindais. Prašau pažymėti Jums tinkanti atsakymą, o esant reikalui, įrašyti savo variantą. Dėkoju Jums už atsakymus bei sugaištą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar žinote kas yra „privatus prekės ženklas“? Jeigu nežinote arba nesate tikras, toliau į klausimus neatsakinėkite.

Ar žinote/atpažįstate vaistinės privačius prekės ženklus? Jeigu nežinote arba nesate tikras, toliau į klausimus neatsakinėkite.

Iš kur dažniausiai sužinote apie vaistinėse esančius privačius prekės ženklus? Pasirinkite tinkamus variantus.

Ar dažnai matote vaistinės privačių prekės ženklų reklamą?

Ar Jums yra tekę naudotis vaistinių internetiniais puslapiais?

Ar dažnai tenka lankytis vaistinių Facebook paskyrose?

Ar teko lankytis vaistinių Instagram paskyroje?

Ar esant gavę iš vaistinių reklaminių laiškų į savo el. paštą?

Ar lengvai randate visą reikiamą informaciją apie vaistinės produktus, jų kategorijas ir savybes?

Jūsų manymu ar vaistinės naudoja tinkamas priemones vartotojų dėmesiui atkreipti į savo privačius prekinius ženklus?

Jūsų nuomone, kurį marketingo kanalą laikytumėte efektyviausiu prekės ženklui, siekiant sėkmingai komunikuoti su tiksline auditorija?

Ar vaistinės privačių prekės ženklų reklama Jums yra patraukli?

Ar vaistinių reklamuojami prekės ženklai paskatino Jus įsigyti produktą?

Kaip manote, ar vaistinės pakankamai reklamuojasi savo privačius prekės ženklus?

Kaip vertinate vaistinės privačių prekės ženklų reklamos turinį? Pažymėkite Jūsų nuomonę atitinkantį variantą.

Visiškai sutinku (1)
Sutinku (2)
Sunku pasakyti (3)
Nesutinku (4)
Visiškai nesutinku (5)
Informacija svarbi ir įdomi
Informacija detali ir su paaiškinimais
Informacija teisinga ir patikima

Ar Jums yra svarbu būti įtrauktam į skaitmeninės reklamos procesą: išreikšti savo nuomonę, dalyvauti įvairiose akcijose ir žaidimuose?

Kokiu būdu norėtumėte gauti informaciją apie vaistinės prekės ženklus ar akcijas? Pasirinkite Jums priimtiniausią variantą.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas