Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Gerbiamas (-a) respondente, Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė, atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti priėmimo tarnybos darbuotojų vertinimus apie bendravimo kultūrą su klientais/svečiais Lietuvos viešbučiuose. Gauti duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajame darbe. Iš anksto dėkoju, kad skiriate šiam tyrimui truputį savo brangaus laiko ir nuoširdžiai atsakote į pateikiamus klausimus.
Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą
Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
taip reikalingas, nes padeda gerinti darbo kokybe
Tai butu patogiau uzsieneciams, blogai kalbatiems konkrecia kalba
Kad užtikrinti aptarnavimo kokybę
Na žmonės kitaip nesusikalbėtų.
Standartas - tai atspirties taškas.
nes reikia tureti orientyra
kadangi nuo bendravimo priklauso kliento pritraukimas dar karta apsilankyti butent musu viesbutyje.
Nemanau, kad tame yra prasmės, kiekvienas viešbutis nusistato sau priimtinus standartus. Jei būtų standartai, kas kontroliuotų jų laikymąsi?
Manau, kad pagal standartą elgtis ne visada ir išeitų, nes ir situacijos būna skirtingos, nestandartiškos.
Bendravimo standartai yra sudėtinė viešbučio standartų dalis - visi rimtesni viešbučiai (tiek viešbučių tinklai, tiek jiems nepriklausantys) tokius turi..
tai paferintu aptarnavimo lygi
tai palengvina darba.
manau tada darbuotojai butu geriau supazindinami kaip turetu bendrauti su klientais
Palaikyti tinkamą komunikaciją ir normas geriau, jei yra tam skirtos taisyklės ir standartai.