Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Gerbiamas (-a) respondente, Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė, atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti priėmimo tarnybos darbuotojų vertinimus apie bendravimo kultūrą su klientais/svečiais Lietuvos viešbučiuose. Gauti duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajame darbe. Iš anksto dėkoju, kad skiriate šiam tyrimui truputį savo brangaus laiko ir nuoširdžiai atsakote į pateikiamus klausimus.
Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą
Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
vistiek reikia nusistatyti kazkokius remus, kad lengviau butu dirbti ir visi susikalbetume...
Nieko netrūksta, numatyta daugelis situacijų
Tam ir sukurti yra mokslai aukštososiose mokyklose, kad žmogus gebėtų atlikti gerai savo darbus. Psihologijos paskaitos praverčia, o taip pat gyvenimiškoji patirtis.
Standartai nepades nestandartinėse situacijose, čia svarbiausia patirtis ir kliento psichologijos išmanymas
manau kad vistiek bendravimas gali tureti tik preliminarius standartus, nes kiekviena situacija ir bendravimas yra unikalus
vertinu gerai,nes kiekviename darbe yra ir turi buti tam tikri bendravimo standartai.
Aprašyta, kaip turi būti bendraujama su klientais, bet ta informacija gana bendro pobūdžio (kiekvienas išsilavinęs žmogus juos žino)
Individualiai bendraujame su kiekvienu viešbučio svečiu. Mandagumas, pagarba, supratimas,tolerancija - taisyklės, kuriomis vadovaujamės.
Reikalingas toks dalykas. Tam, kad būtų suvienodinta darbuotojų profesinė elgsena. Negalima bendrauti su svečiais "savo" nuožiūra, kaip pats supranti. Tai neprofesionalu.
Manau, geriausias įvertinimas yra musu sveciu atsiliepimai
Tiesiog manau, jog stamdartai privalomi - pasisveikinimas atsisveikinimas, bendros informacijos pateikimas, elementari etika. visa kita vyksta pagal situacija
Nes viesbutyje jie butini.
Viešbutyje puiki bendravimo atmosfera, darbuotojai turi tam įgūdžių.