Useruser110
Results75
Vieša
Pranešti

Prezervatyvų pirkimas internetinėse parduotuvėse

Ši anketa yra anoniminė ir sudaryta siekiant ištirti prezervatyvų vartojimo rinką. Tyrimo rezultatai bus naudojami kursinio darbo rengimui. Dėkoju už atsakymus ir sugaištą laiką!
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Q1. Ar esate pirkę prezervatyvų internetinėje parduotuvėje?Privalomas
Q2. Ar pirktumėte prezervatyvų internetinėje parduotuvėje ateityje?Privalomas
Q3. Kokie veiksniai lėmė / galėtų lemti Jūsų apsisprendimą pirkti prezervatyvus internetinėje parduotuvėje?Privalomas
Q4. Jei klausime Q3 pasirinkote atsakymo variantą "Kita", atsakymą įrašykite čia, priešingu atveju palikite tuščią langelį.
Q5. Nurodykite, koks prezervatyvų pakuotės dydis Jums būtų optimaliausias perkant internetinėje parduotuvėje:Privalomas
Q6. Jei klausime Q5 pasirinkote atsakymo variantą "Kita", atsakymą įrašykite čia, priešingu atveju palikite tuščią langelį.
Q7. Ar renkantis prezervatyvus Jums svarbus prekės ženklas?Privalomas
Q8. Kokius prezervatyvų prekinius ženklus žinote?Privalomas
Q9. Jei klausime Q8 pasirinkote atsakymo variantą "Kita", atsakymą įrašykite čia, priešingu atveju palikite tuščią langelį.
Q10. Kurie prezervatyvų prekiniai ženklai yra Jūsų mėgiamiausi? Kiekvieną prekinį ženklą įvertinkite pateiktoje skalėje.Privalomas
1 - Labai nepatinka2 - Nepatinka3 - Nei patinka, nei nepatinka4 - Patinka5 - Labai patinka
Durex
Lifestyles
Sico
Billy Boy
Blausiegel
London
Fromms
Pasante
Trojan
Contex
Vitalis
EXS
Q11. Kokias prezervatyvų rūšis dažniausiai naudojate?Privalomas
Q12. Kokie veiksniai Jus galėtų paskatinti išbandyti naujas prezervatyvų rūšis / prekinius ženklus?Privalomas
Q13. Prašome nurodykite kokius prezervatyvų prekinius ženklus norėtumėte išbandyti pirkdami internetu?Privalomas
Q14. Jei klausime Q13 pasirinkote atsakymo variantą "Kita", atsakymą įrašykite čia, priešingu atveju palikite tuščią langelį.
Q15. Jūsų amžiusPrivalomas
Q16. Jūsų lytisPrivalomas
Q17. Kiek vidutiniškai sunaudojate prezervatyvų per savaitę?Privalomas