Prekybos UAB „X“ įmonės kainodaros gerinimo strategija

Gerb. Respondente,

Esu Aleksandro Stulginskio universiteto ekonomikos ir vadybos fakulteto Logistikos ir prekybos studijų programos IV kurso studentas. Atlieku apklausą, kurios metu siekiu ištirti prekybinės "X" įmonės kainodaros taikomą strategiją.

Kainodaros strategija – tai yra būdas, kaip įmonė siekia pagrindinių kainų tikslų. Tai neatsiejama rinkodaros strategija, nes kiekviena strategija nustato konkrečias ir galimas kainas. Taip pat šios strategijos lemia įmonės pasirinkimus, kokias įmonė pasirinks.

Ši apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai bus panaudoti tik tyrimo išvadoms ir rekomendacijoms parengti.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Koks jūsų įmonės pavadinimas?

Kokiame regione yra įsikūrusi Jūsų įmonė?

Koks jūsų įmonės turimų vilkikų kiekis?

Koks vidutinis turimų vilkikų eksplotavimo laikas?

Kur paskutinį kartą pirkote vilkiką:

Jei pirkote Lietuvoje, tai kurioje įmonėje:

Kaip dažnai perkate vilkikus?

Kiek vienu metu įsigyjate vilkikų?

Kiek daugiau sutiktumėte mokėti už vilkiką, jei jis būtų parduodamas su papildomu paslaugų paketu (ilgesnis garantinis laikotarpis, nuolaidos serviso paslaugoms, vilkiko paruošimas techninei apžiūrai) :

Renkantis naują vilkiką Jums svarbu:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Svarbu
Visiškai svarbu
Gamintojas
Autovilkiko prekės ženklas
Kaina
Papildomos paslaugos

Nurodykite, kurios Jums paslaugos yra aktualios po vilkiko pirkimo:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Svarbu
Visiškai svarbu
Įmonė turi teikti kokybiškas paslaugas
Įmonė turi dažnai komunikuoti su klientais
Apie įmonės pasikeitimus (vilkikų, serviso kainų) turi būti informuotas klientas
Greitas susiklosčiusių problemų sprendimas
Įmonės darbuotojai turi išmanyti savo atliekamą darbą
Įmonės paslaugų įkainiai turi atitikti kokybę
Įmonė turi kelti pasitikėjimą
Įmonę rekomenduotumėte kitiems

Kokiais kriterijais vadovaujatės norėdami nusipirkti vilkiką (-us)?

Kokia vilkiko kaina jums yra priimtiniausia?

Koks suteikiamų paslaugų kiekis yra priimtiniausias Jums?

Kainos padidinimą dažniausiai vertinate kaip: (galite žymeti kelis Jums tinkamus variantus)