Prekių ženklo "Massimo Dutti" vertės poveikis pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti
Gerbiamas respondente,
Prašau Jūsų sudalyvauti tyrime, kurio tikslas- nustatyti prekių ženklo vertės ir jos dimensijų poveikį pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti.
Tyrimą atlieka Kauno technologijos universiteto, Ekonomikos ir verslo fakulteto, Marketingo valdymo studijų programos magistrantė Jurga Merkevičienė. Anketa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami siekiant išsiaiškinti koks yra prekių ženklo vertės poveikis pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti. Anketoje pateikiami teiginiai ir jų vertinimo skalės (nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku), kuriose Jūs turite pažymėti kiekvieno iš pateiktų teiginių vertinimą. Pasirinktą vertinimą žymėti X.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami