PREKIŲ ŽENKLO DEMONSTRAVIMO VAIZDO ŽAIDIMUOSE VEIKSMINGUMO NUSTATYMAS

Gerb. Respondente,

Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir Vadybos fakulteto studentas - Tomas Vailionis. Atlieku pilotinį tyrimą apie prekių ženklo demonstravimą vaizdo žaidimuose, kurio tikslas - nustatyti veiksnius, kurie sąlygoja demonstravimo veiksmingumą. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikrinu pateiktos informacijos konfidencialumą. Anketos pildymui užtruksite kelias minutes. Ačiū už Jūsų laiką. Prieš atliekant apklausą prašau peržiurėti šį vaizdo įrašą:

1. Ar žaidžiate vaizdo žaidimus?

2. Kaip dažnai žaidžiate vaizdo žaidimus?

3. Kokį įrenginį naudojate žaisti vaizdo žaidimus?

4. Ar ęsate žaidęs "FIFA 23" vaizdo žaidimą?

5. Ar žinote, kad vaizdo žaidimuose yra demonstruojami prekių ženklai?

6. Ar pateiktame vaizdo įraše pastebėjote kokį nors prekių ženklą?

7. Kokių (kokio) prekių ženklo reklamas matėte? Jei atsimenate, nurodykite, kurioje vietoje

    …Daugiau…

    8. Pažymėkite visus prekės ženklus, kuriuos matėte pateiktame vaizdo įraše

    9. Pažymėkite visus prekių ženklus, kurie Jums buvo žinomi (1 reiškia niekada nebuvo žinomi, 5 reiškia, kad labai gerai žinomi)

    10. Ar manote, kad prekių ženklo demonstravimas vaizdo žaidimuose daro įtaka jūsų sprendimams apie to prekės ženklo produktų pirkimą realiame gyvenime? (1 reiškia Stipriai daro įtaką ir 5 visiškai nedaro įtakos)

    11. Pažymėkite, kaip dažnai perkate/vartojate pateiktų prekių ženklų produktus (1 – niekada nesate pirkęs, 5 – nuolat perkate):

    12. Ar esate linkęs pasitikėti prekių ženklu, kuris yra akivaizdžiai demonstruojamas vaizdo žaidime? (1 reiškia Taip, visada pasitikiu ir 5 Niekada nepasitikiu)

    13. Koks, jūsų nuomone, yra efektyviausias būdas prekių ženklo demonstravimui vaizdo žaidimuose?

    14. Kokia Jūsų lytis?

    15. Jūsų amžius

    16. Gyvenamasis miestas

    17. Kokios Jūsų mėnesines pajamos neatskaičius mokesčių

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą