Prekinio ženklo"Pepsi" komunikacijos tyrimas

Laba diena,

Mes esame Vytauto Didžiojo universiteto Kūrybinių industrijų 3 kurso studentai ir maloniai kviečiame Jus sudalyvauti mūsų anoniminėje apklausoje apie prekinio ženklo "Pepsi" komunikaciją.

Patikiname, jog laikantis konfidencialumo Jūsų pateikti duomenys bus naudojami tik mokslo tikslams.

Dėkojame Jums už skirtą laiką.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1) Klausimas: Ar jums yra tekę girdėti apie prekės ženklą „Pepsi“? ✪

2) Klausimas: Kur Jūsų manymu dažniausiai tenka susidurti su “Pepsi” prekės ženklu? ✪

3) Klausimas: Kur Jūsų manymu rečiausiai galima susidurti su “Pepsi” prekės ženklu? ✪

4) Klausimas: Ar dažnai perkate įmonės “Pepsi” produkciją? ✪

5) Klausimas: Kur dažniausiai perkate “Pepsi” produkciją? ✪

6) Klausimas: Ar jums patinka “Pepsi” prekinis ženklas? ✪

7) Klausimas: Kaip manote įmonės “Pepsi” komunikacija yra pakankamai išvystyta? ✪

8) Klausimas: Kokie Jūsų nuomone yra pagrindiniai “Pepsi” konkurentai? ✪

9) Klausimas: Kodėl Jūs asmeniškai renkatės “Pepsi”? ✪

10) Klausimas: Kaip manote kokie yra “Pepsi” prekinio ženklo komunikacijos trūkumai? ✪

11) Klausimas: Kaip manote kas labiausiai nulemia produkto pardavimo sėkmę? ✪

12) Klausimas: Kuo “Pepsi” išsiskiria iš kitų panašių prekės ženklų? ✪

13) Klausimas: Kaip manote ar reikėtų pakeisti šiuo metu esantį “Pepsi” prekės ženklą į naują? ✪

14) Klausimas: Jūsų lytis? ✪

15) Klausimas: Jūsų amžius?

16) Klausimas: Jūsų gyvenamoji vieta?

17) Klausimas: Jūsų mėnesinės pajamas?