Prekinio ženklo/pavadinimo patrauklumą lemiantys veiksniai

Anketa skirta įvertinti prekinio ženklo ar pavadinimo patrauklumą lemiančius veiksnius. Kaip klientas, vartotojas, auditorijos atstovas reaguoja į matomą pavadinimą, kas jo nuomone yra svarbiausia geram pavadinmui. Apklausoje užtruksite vos kelias minutes, tačiau jūsų atsakymai leis daryti išvadą kokie prekiniai ženklai yra patrauklūs mūsų rinkai. 

Jūsų amžius yra

Jūsų lytis

Ar renkantis paslaugą/produktą jums svarbu kokia kalba yra pavadintas produktas, prekinis ženklas, įmonės pavadinimas kurį renkatės?

Kuria kalba parašyti pavadinimai labiau atkreipia jūsų dėmėsį?

Ar manote, jog Lietuvoje, lietuviškai įvardijama paslauga/prekė/lietuviškas pavadinimas susilaukia daugiau dėmesio, nei kita kalba įvardinti atitikmenys?

Ar užsienio kalba įvardijama paslauga, prekė, įmonės pavadinimas jums atrodo pakankamai informatyvus?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą