Prekės ženklo vertės ir socialinės atsakomybės sąsajos mados industrijoje

Gerb. respondente,

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto IV kurso studentė atlieka tyrimą, susijusį su socialinės atsakomybės ir prekės ženklo vertės sąsajomis mados industrijoje. Tyrimo tikslas yra išanalizuoti socialinės atsakomybės bei prekės ženklo vertės sąsajas mados industrijoje.

Prašau užpildyti anketą ir kiekvienam klausimui parinkti labiausiai tinkantį atsakymo variantą.

Ši anketa yra anoniminė, jos duomenys ir rezultatai bus naudojami tik akademiniais tikslais.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokios Jūsų vidutinės mėnesio pajamos?

Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Kur gyvenate:

Kas Jūsų nuomone yra greita mada?

Pažymėkite, kurie mados prekių ženklai Jums yra žinomi

Kaip galvojate, kurie iš šių prekės ženklų yra greitos mados tiekėjai?

Ar Jums rūpi socialinė prekės gamintojo/ ženklo atsakomybė?

Įvertinkite greitos mados socialinių problemų aktualumą:

Visiškai neaktualu
Neaktualu
Nei aktualu, nei neaktualu
Aktualu
Labai aktualu
Vaikų išnaudojimas darbui
Prastos darbo sąlygos fabrikuose
Žemas darbuotojų užmokestis
Gamyboje naudojami pesticidai
Teršiama gamta, vanduo
Prabangių prekės ženklų dizainų ir įdėjų pritaikymas/ pasisavinimas
Grožio kultas

Kaip dažnai apsiperkate „H&M” ar „INDITEX” grupės („Zara”; „Stradivarius”; „Bershka”; „Pull & Bear”; „Massimo Dutti”)

Dėl kokių priežasčių renkatės „H&M” ar „INDITEX” grupės parduotuves?

Kiek pinigų išleidžiate „H&M” ar „INDITEX” grupės drabužiams įsigyti vienu apsipirkimu?

Ar per pastaruosius metus esate įsigijęs „H&M” ar „INDITEX” grupės įmonių gaminamą drabužį, kurio nei karto nedėvėjote?

Ar per pastaruosius metus esate įsigijęs „H&M” ar „INDITEX” grupės įmonių drabužį, kurį dėvėjote tik vieną kartą?

Jei taip, kokia buvo šio drabužio kaina?

Kurios iš „H&M” ir „INDITEX” grupės vykdomų iniciatyvų yra Jums pažįstamos?

Jei reikėtų rinktis iš dviejų identiškų prekių, ar mokėtumėte daugiau, jeigu viena iš prekių būtų vietinės gamybos?

Jei reikėtų rinktis iš dviejų identiškų prekių, ar mokėtumėte daugiau, jeigu viena iš prekių būtų socialiai atsakingo gamintojo?

Kaip galvojate, kurie iš šių teiginių yra teisingi