Prekės ženklo "Radistai" marketingo strategija ir komunikacija

Esame ketvirto kurso Viešosios komunikacijos studijų programos studentai, atliekantys tyrimą studijų dalykui Marketingas ir įvaizdžio komunikacija. Šia apklausa siekiame sužinoti, kaip "Radistai" rinkoje yra suvokiami kaip prekės ženklas/produktas, kaip rinkos vartotojai vertina jų įvaizdį ir komunikaciją. Anketa yra anoniminė, gauti rezultatai bus naudojami rašto darbo dėstymo dalyje kaip tyrimo metodas, taip pat pagelbės formuojant išvadas. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Jūsų pajamos per mėnesį siekia: ✪

Kiek pajamų per mėnesį skiriate pramogoms?

Kur dažniausiai pastebite "Radistų" vardą? ✪

Kokias emocijas jums kelia prekės ženklas "Radistai"?

Su kuo Jums asocijuojasi prekės ženklas "Radistai"?

Ar Jums yra tekę lankytis renginyje, kuriame dalyvavo "Radistai"? Jei taip, kokius įspūdžius Jums paliko renginys?

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate "Radistų" prekės ženklą? ✪

Įvardykite projektus (renginius, TV/radijo laidas eterį, reklamas, akcijas), kurie Jums siejasi su prekės ženklu Radistai:

Kaip bendrai vertinate "Radistų" komunikaciją su tikslinėmis auditorijomis?

Kaip bendrai vertinate prekės ženklo "Radistai" matomumą rinkoje?

Ar artimųjų, draugų, kolegų aplinkoje turite žmonių, kuriuos domina prekės ženklas "Radistai"?

Ar už prekės ženklo "Radistai" teikiamas paslaugas mokėtumėte pinigus?

Kaip galėtumėte plačiau pakomentuoti "Radistų" komunikaciją su savo tikslinėmis auditorijomis? Ar auditorijos pasiekiamos, ar su jomis bendraujama tinkamais būdais ir šaltiniais? Ar turite pasiūlymų, ką būtų galima keisti?

Kuo prekės ženklas "Radistai" siekia sudominti savo tikslines auditorijas?