Prekės ženklo "Paulig" pardavimo skatinimo sprendimai

Gerb. respondente,

esame Kauno technologijos universiteto studentai. Mes atliekame tyrimą, kurio tikslas nustatyti, kokios priemonės paskatintų "Paulig" kavos pardavimus Lietuvos rinkoje. Anketa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs ir bus naudojami tik statistiniams abibendrinimams.

Ačiū už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai Jūs geriate kavą?

Kokių prekinių ženklų kavą dažniausiai perkate? (Galimi keli atsakymai)

Kas lemia Jūsų pasirinkimą?

Ar dažnai matote "Paulig" prekinio ženklo reklamas?

Kaip sužinojote apie "Paulig" prekinį ženklą?

Kas paskatintų dažniau pirkti "Paulig" kavą?

Ar didesnė reklama skatintų Jūsų sprendimą labiau pirkti "Paulig" produkciją?

Ar prekės ženklo įvaizdis lemia Jūsų sprendimą pirkti "Paulig" produkciją?

Ar nuolaidos lemia Jūsų sprendimą pirkti "Paulig" produkciją?

Kodėl neperkate "Paulig" produkcijos?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų vidutinės pajamos?