Prekės ženklo „Omnitel” žinomumo tyrimas

Gerb. Respondente,

Būčiau dėkinga, jei Jūs  sudalyvautumėte  prekės ženklo „Omnitel” žinomumo tyrime, kurį atlieka Socialinių mokslų kolegijos III kurso studentė Armida Dovydaitytė. Šio tyrimo duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar žinote bendrovę „Omnitel”?

2. Iš kur sužinojote apie „Omnitel”? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kita (įrašykite).

3. Kokias emocijas Jums kelia bendrovė „Omnitel“?

Kita (įrašykite).

4. Kuris, jūsų manymu, šūkis priklauso bendrovei „Omnitel“?

5. Kuriai bendrovei kokius teiginius priskirtumėte?

„Bitė”
„Omnitel”
„Tele2“
Šiai bendrovei klientas - pirmoje vietoje
Rūpinasi klientu labiau nei kitos bendrovės
Yra inovatyvi, novatoriška
Teikia naujausias ir pažangiausias paslaugas/prekes
Skatina gyvą bendravimą su klientais
Teikia mažiausias kainas
Užtikrina kokybišką, patogų, greitą aptarnavimą
Pasisako už skaidrumą
Operatyviai sprendžia problemas ir atsako į iškilusius klausimus
Suteikia klientui tik geriausią patirtį

6. Nurodykite, sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais. Kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą.

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
„Omnitel“ – moderni, šilta, ryški bendrovė
„Omnitel“ iš anksto informuoja apie paslaugų sutrikimus ir operatyviai sprendžia problemas
„Omnitel“ prisideda prie visuomenės švietimo

7. Ar sekate „Omnitel" naujienas „Facebook” socialiniame tinkle?

8. Kodėl sekate „Omnitel" naujienas „Facebook” tinkle? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kita (įrašykite).

9. Kurioje telekomunikacijos bendrovėje norėtumėte dirbti?

10. Kurios telekomunikacijos bendrovės paslaugomis naudojatės?

11. Are esate girdėję apie socialinį projektą „Augink atsakingai“?

12. Are esate girdėję apie profesinės savanorystės projektą „Kam to reikia?!“?

13. Jūsų lytis:

14. Jūsų amžius:

15. Jūs gyvenate: