PREKĖS ŽENKLO “KULTŪROS FABRIKAS” ŽINOMUMO ANALIZĖ KLAIPĖDOS MIESTE

Gerb. respondente, 

Klaipėdos valstybinės kolegijos, verslo fakulteto, turizmo verslo studijų programos studentė Toma Miežytė atlieka tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti prekės ženklo Klaipėdos „Kultūros fabrikas“ žinomumą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė, todėl  vardo ir pavardės ar kitų asmeninių duomenų nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymo variantų, tyrėjui svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė, kurią išreikšti sugaišite iki 10 minučių.

Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkančio atsakymo varianto eilės numerį, o (ir) reikiamose vietose atsakymą įrašykite.

Ačiū už atsakymus! Sėkmės!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą