Prekės ženklo įvaizdžio sprendimai

Esam KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto 3 kurso ekonomikos-apskaitos bakalauro studentės. Atliekame apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti ir sužinoti nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio sprendimus ir juos panaudoti pritaikant "Apple"prekės ženklo įmonės įvaizdžiui. Anketa anonimiška ir naudojama studijų tikslais.

Prekės ženklo įvaizdžio sprendimai

Ar prekės ženklo įvaizdis daro įtaką žmogaus apsisprendimui pirkti?

Renkantis prekę Jums svarbiausia:

Ar Jūs esate lojalus kokiam nors prekės ženklui?

Ar žinote šį prekės ženklą?

Ar žinote šį prekės ženklą?

Ar naudojate "Apple" produkciją?

Kokius "Apple" produktus naudojate?

Įvertinkite "Apple" prekės ženklo savybės nuo 1 iki 5 balų:

Kuo "Apple" prekės ženklas yra pranašesnis už kitus prekės ženklus?

Kaip manote, ar "Apple" prekės ženklas yra populiariausias lyginant su kitais prekės ženklais išmaniųjų technologijų pasaulyje?

Įvertinkite "Apple" prekės ženklo kokybė 10-ties balų skalėje:

Kas Jus įtakotų pirkti "Apple" prekės ženklo produkciją?

Jeigu turėtumėte galimybę ką nors pakeisti "Apple" prekės ženkle, kas tai būtų:

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų esama socialinė padėtis:

Jūsų mėnesinės pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą