UserDeimanteChodoseviciute
Results93
Vieša
Pranešti

Prekės ženklo "Apvalaus stalo klubas" reputacija socialiniuose tinkluose

Gerb. respondente, 

Esu Vilniaus kolegijos Reklamos vadybos studijų programos III-iojo kurso studentė. Šiuo metu alieku tyrimą, kurio metu bus siekiama išsiaiškinti prekės ženklo "Apvalaus stalo klubas" įvaizdį, reputacijos lygį bei jos įtaką vartotojams socialiniuose tinkluose. Atsakymų duomenys bus panaudoti tik rašant baigiamąjį darbą.  Anketa yra anoniminė, todėl labai lauksiu Jūsų nuoširdžių atsakymų. 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
Iš kur sužinojote apie „Apvalaus stalo klubas“?Privalomas
Kokia pagrindinė priežastis lėmė Jūsų apsilankymą „Apvalaus stalo klube“?
Kokia Jūsų nuomonė apie „Apvalaus stalo klubas“ prekės ženklą?
Ar dabartinis „Apvalaus stalo klubo“ įvaizdis yra patrauklus?
Kaip keitėsi Jūsų nuomonė apie „Apvalaus stalo klubą“ per pastaruosius metus?
Kaip manote, kas formuoja „Apvalaus stalo klubas“ įvaizdį?
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Maisto kokybė
Aptarnavimo kokybė
Fizinė aplinka (Interjeras)
Firminis stilius (Išorinė reklama, meniu stilius)
Vadovo reprezentacija
Klientų atsiliepimai
Komunikacija socialiniuose tinkluose
Reklama
Kokiu balu vertinate „Apvalaus stalo klubas“ ilgalaikį įvaizdį? (įvertinkite nuo 1 iki 10)
Ar sekate kurią iš šių įmonių paskyrų socialiniuose tinkluose „Facebook“ arba „Instagram“?Privalomas
Taip;Ne;
„Esperanza Resort & Spa”
„Tony Resort“
„Margis“
„Le Vivier“
„Narutis Hotel“
„Grand Hotel Kempinski“
„Sketch London“
„Apvalaus stalo klubas“
„Bona Pizzeria & Lounge”
Kokie aspektai socialiniuose tinkluose Jums turi įtakos prekės ženklo reputacijaiPrivalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Grafinis pateikimas
Įdomus turinys
Nuomonės formuotojų (influencerių) reklama
Mokama reklama
Geri įvertinimai atsiliepimų skiltyje
Teigiami komentarai
Gražios nuotraukos
Inovatyvūs komunikavimo sprendimai, pvz. Facebook ir Instagram stories apklausos ar pnš.
Didelis vartotojų įsitraukimas ( daug Like, komentarų po įrašais)
Ar organizacijos savireprezentacija socialiniuose tinkluose turi įtakos Jūsų lojalumui prekės ženklui ar konkrečiam produktui?Privalomas
Kokios, Jūsų manymu, priežastys galėtų lemti geresnį prekės ženklo įvaizdį viešojoje erdvėje?Privalomas
Labai lemiaLemiaNei lemia, nei nelemiaNelemiaVisiškai nelemia
Didesnis auditorijos įtraukimas (konkursai, diskusijos ir t.t.);
Išsamus paslaugų pristatymas;
Akcijos
Renginiai
Profesionalios nuotraukos/gražus grafinis pateikimas;
Internetinio puslapio geras funkcionalumas;
Didesnis reklamos kiekis;
Kokie, Jūsų manymu, veiksniai yra tiesiogiai susiję su prekės ženklo reputacija?Privalomas
Labai susijęsSusijęsNei susijęs, nei nesusijęsNesusijęsVisiškai nesusijęs
Darbuotojų kvalifikacija;
Darbuotojų lojalumas;
Paslaugų/prekių kokybė;
Aplinka;
Kainos;
Pozicionavimas socialiniuose tinkluose;
Atsiliepimai;
Reklama;
Jūsų lytis?Privalomas
Jūsų amžius?Privalomas
Jūsų statusas?Privalomas
Socialinis statusas?Privalomas
Iš kokio miesto esate?Privalomas
Jūsų išsilavinimas?Privalomas