Prekės ženklai
Apklausos duomenys bus
panaudoti Vytauto Didžiojo
Universiteto studentės
diplominiame darbe apie
prekės ženklo vertinimą.
Veiklos pobūdis
1. Keliais prekiniais ženklais disponuoja įmonė?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
2. Kiek laiko įmonė disponuoja prekiniu (-iais) ženklu (-ais)?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
3. Įmonė yra investavusi į prekės ženklą (-us):
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
4. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai) žymi:
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
5. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai):
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
6. Ar įmonės strategijoje yra numatytos prekės ženklo kūrimo ir/ arba stiprinimo priemonės?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
7. Prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones įmonė vertina kaip:
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
8. Jei įmonė prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones vertina kaip ilgalaikę investiciją, tai kokiais
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
9. Ar įmonė finansinėje atskaitomybėje atspindi prekės ženklą (-us) kaip nematerialų turtą?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
10. Ar įmonė matuoja savo prekės ženklų (-o) vertę?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
11. Jei į 9 ar 10 kl. atsakėte taip, tuomet kokie metodai naudojami?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
12. Kokiais tikslais įmonė matuoja prekės ženklo (-ų) vertę?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
13. Pirmenybė įmonė teiktų:
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
14. Kiek įmonė sutiktų pigiau parduoti savo produkciją, kuri nebūtų pažymėta jos prekės ženklu?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
15. Ar manote, kad prekės ženklas (-ai) didina jūsų įmonės vertę?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti