Pramogų pasaulio veikėjų fotografijos komunikacijos procese

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Pramogų industrijų specialybės IV kurso studentė Gintarė Grigaitė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir šiuo metu atlieku tyrimą- apklausą, siekiant įvertinti pramogų pasaulio veikėjų fotografijos vaidmenį komunikacijos procese.
Apklausos anketa sudaryta laikantis etikos principų ir atliekama anonimiškai, o tyrimo rezultatai bus panaudoti tik baigiamajame bakalauro darbe.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Anketa neaktyvi

1. Kaip domitės fotografija?

2. Kokias fotografijas stebite?

3. Kokių pramogų pasaulio veikėjų fotografijomis domitės/ stebite labiausiai?

4. Kas labiau patraukia Jūsų dėmesį įrašo antraštė ar jo fotografija?

5. Kokia informacijos gavimo forma Jums priimtiniausia?

6. Ar Jums svarbios fotografijos, kai ieškote informacijos apie pramoginius renginius/ projektus?

7. Pažymėkite, per kokius kanalus sužinote apie pramoginius renginius/ projektus?

8.Kokiame socialiniame tinkle daugiausiai laiko praleidžiat stebint pramogų industrijų veikėjų įrašus? (nuo retai iki dažnai)

9. Kiek žmonių pramogų industrijos srityje sekate socialiniuose tinkluose?

10. Kas labiau skatina tapti pramogų pasaulio veikėjo sekėju? (soc. tinkluose)

11. Ar pastebėjote kokiu santykiu (tarp vaizdinės-fotografijos ir teksto) pramogų veikėjai pateikia informaciją?

12. Ar pramogų pasaulio veikėjų fotografijos sukelia norą Jums lankytis/ dalyvauti koncertuose, kitose veiklose?

13. Pažymėkite, kiek laiko per dieną praleidžiate socialiniuose tinkluose stebint pramogų industrijų atstovų fotografijas.

14. Kaip aktyviai stebite pramogų pasaulio veikėjus/ atstovus socialiniuose tinkluose? Įvertinkite nuo retai iki dažnai.

15. Įvertinkite, kas patraukia Jūsų dėmesį pramogų industrijų veikėjų pateikiamoje informacijoje?

16. Kas pramogų pasaulio veikėjų fotografijose dažniausiai pritraukia Jūsų dėmesį?

17. Lytis

18. Amžius

19. Išsilavinimas

Susikurti savo anketą