Požiūrio į andragoginių kompetencijų svarbą Visuomenės sveikatos specialistų profesinėje veikloje analizė

Sveiki, esu Virginija Pauliukaitė, Klaipėdos universiteto Tęstinių studijų instituto, Andragogikos specialybės V kurso studentė.  Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu ištirti požiūrį į andragoginių kompetencijų svarbą visuomenės  sveikatos specialistų profesinėje  veikloje. Tyrimo duomenis bus panaudoti baigiamajame darbe.  Anketa anoniminė. Prašau nuoširdžiai  atsakyti į klausimus. Skirta visuomenės sveikatos  specialistams. 

Dėkui už bendradarbiavimą. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar žinote, kas yra andragoginės kompetencijos?

2. Pažymėkite, kokias žinote andragogines kompetencijas:

3. Remdamiesi žiniomis ir patirtimi, lentelėje nuo 1 iki 5 balų pažymėkite išvardytas vadybines andragogo profesinės veiklos kompetencijas. 1 balas - visiškai nesutinku, 2 - nesutinku, 3 - nei nesutinku, nei sutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku.

1
2
3
4
5
Planuoti, organizuoti ir koordinuoti mokymosi paslaugų suaugusiems teikimą: vadovaujantis mokymosi visą gyvenimą principais kurti suaugusiųjų mokymosi paslaugų teikimo projektus
Koordinuoti suaugusiųjų mokymosi paslaugų vykdytojų veiklas, derinant besimokančiųjų, klientų, užsakovų ir socialinių partnerių poreikius
Sudaryti fizines, technines, socialines ir kitas sąlygas suaugusiems mokytis mokymosi visą gyvenimą tinkluose, regionuose, bendruomenėse ir organizacijose
Projektuoti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą aptarnaujančią infrastuktūrą (andragogų rengimo, informavimo, orientavimo, konsultavimo, kvalifikacijų vertinimo, pripažinimo, tobulinimo, akreditavimo sistemas)
Planuoti ir organizuoti suaugusiųjų mokymo ir mokymosi procesus: vadovaujantis mokymosi visą gyvenimą principais planuoti ir valdyti suaugusiųjų mokymosi situacijas
Kurti ir palaikyti lygiavertę sąveiką su besimokančiaisiais
Į(si)vertinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę

4. Remdamiesi žiniomis ir patirtimi, lentelėje nuo 1 iki 5 balų pažymėkite išvardytas edukacines andragogo profesinės veiklos kompetencijas. 1 balas – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei nesutinku, nei sutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku.

1
2
3
4
5
Realizuoti suaugusiųjų mokymo ir mokymosi procesus: tenkinti suaugusiųjų mokymo ir mokymosi poreikius, taikant mokymo ir mokymosi programas, priemones, metodus, strategijas ir išteklius
Motyvuoti besimokančiuosius ir skatinti jų poreikį mokytis visą gyvenimą
Kurti fizinę, technologinę, psichologinę, socialinę mokymo ir mokymosi aplinką
Kurti inovacijas, skatinančias suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą tinkluose, regionuose, bendruomenėse ir organizacijose
Kurti mokymosi visą gyvenimą kultūros vystymo koncepciją
Taikyti priemones, didinančias suaugusiųjų mokymosi prieinamumą
Vertinti mokymosi visą gyvenimą patirtį nacionaliniame ir tarptautiniame lygmenyse

5. Remdamiesi žiniomis ir patirtimi, lentelėje nuo 1 iki 5 balų pažymėkite išvardytas tiriamąsias andragogo profesinės veiklos kompetencijas. 1 balas – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei nesutinku, nei sutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku.

1
2
3
4
5
Atlikti praktinės veiklos tyrimą: parengti profesines veiklos tyrimo projektą
Remiantis veiklos tyrimo rezultatais numatyti praktinės veiklos tobulinimo galimybes
Tirti tinkluose, bendruomenėse, regionuose ir organizacijose sudarytų mokymosi visą gyvenimą sąlygų kokybę ir gerinimo perspektyvas
Projektuoti ir atlikti tyrimus, teikiančius informaciją apie suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą infrastruktūros būklę ir plėtojimo perspektyvas
Tirti suaugusiųjų švietimo situaciją, patirtį ir perspektyvas nacionaliniame ir tarptautiniame lygmenyse: kurti suaugusiųjų švietimo, pagrįsto mokymosi visą gyvenimą principais, tyrimų projektus
Dalyvauti esamos suaugusiųjų švietimo situacijos (mokymosi poreikių) ir ateities tendencijų (mokymosi visą gyvenimą perspektyvų) tyrimuose
Remiantis tyrimų rezultatais numatyti inovacijas, skatinančias mokymosi visą gyvenimą kultūros kūrimą

6. Pažymėkite, kokiomis esminėmis savybėmis, jūsų nuomone, turi pasižymėti andragogas?

7. Pažymėkite, kokias žinote andragogo veiklos sritis:

8. Nurodykite, kaip suprantate, kas yra visuomenės sveikatos priežiūros specialistas.

9. Pažymėkite, kokios yra visuomenės sveikatos specialisto profesinės veiklos funkcijos.

10. Kokios pagrindinės Visuomenės sveikatos mokymo turinio sritys, pritaikomos jūsų profesinėje veikloje?

11. Koks jūsų išsilavinimas?

12. Parašykite, kokios andragogo esminės savybės svarbios Visuomenės sveikatos priežiūros specialistų profesinėje veikloje?

13. Ar turite galimybes tobulinti andragogo profesines kompetencijas?

14. Ar jums profesinėje veikloje svarbios andragogo profesinės kompetencijos, esminės savybės?

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų lytis: