Politinių informacinių technologijų vaidmuo politinių partijų įvaizdžio konstravime

Jei prieš tai buvusį klausimą atsakėte "sutinku", tuomet trumpai pagrįskite savo nuomonę.

  1. VarnaRugs?jis 3, 2011 19:52</a>Labai nbtneuiso lunos komentaras.Gal mokytojai gal?tu k?rybiskiau dirbti uzuot nuolat kalb?je. Mokykloje dirbu 20 metu ir, patik?kit, jokia valdzia man neuzdraud? dirbti k?rybiskai.
  2. I coannt tell a lie, that really helped.
  3. nes pasisakymai ir pasirodymai turi spektakliams budingas sudetines dalis...
  4. Šou elementai pastebimi daugiausia varžantis diskusijose,anksčiau tiesiog koncertinėse programose
  5. Viduomenė Lietuvoje yra politiškai pasyvi, todėl politinė reklama padeda pritraukti jos dėmesį.
  6. Vienu pagrindiniu aspektu pies rinkimus tampa lyderiu reklama ir ausktinimas.Padazneja laidu kurios apie tokius lyderius kalba,perkami straipsniai ausktinantys viena ar kita partija,lyderi.
  7. Labai brangus politinės reklamos (ypač netiesioginės) laikas, bei primityvi lietuviška publicistika fiziškai nesudaro galimybių politinėms diskusijoms todėl pastangos koncentruojamos į ryškius, trumpus, pramoginį pobūdį turinčius reklaminius triukas ir informacines akcijas.
  8. Kai kurios partijos naudoja ypač daug šou elementų, bet ne visos, kai kurioms pigių triukų nereikia, senesnės partijos jau yra žinomos ir nesunkiai žmoinių identifikuojamos
  9. Todėl, kad reklama veikia "siūlančiai", kaip su prekėmis, ką labai siūlo, tai žmogus ir perka, rinkimuose panašiai.
  10. pagrindimo net nereikia - tai akivaizdu is praeitu Seimo rinkimu...