Politinės rinkodaros socialiniame tinkle "facebook" poveikis rinkėjų apsisprendimui balsuoti

Gerb. Respondente,

Vilniaus universiteto Kauno fakulteto II magistro kurso studentė rengia tyrimą, kurio rezultatai bus panaudojami magistro baigiamojo darbo rengimui. Tyrimo tikslas – nustatyti kokį poveikį politinė rinkodara socialiniame tinkle „facebook“ turi rinkėjų apsisprendimui balsuoti rinkimuose. Atsakykite į kiekvieną klausimą pažymėdami geriausiai Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą. Anketa yra anoniminė. Anketą parengė ir tyrimą atlieka Vilniaus  universiteto Kauno fakulteto II magistro kurso studentė Giedrė Ruzgailaitė.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą