Platformos "Eneba" prekės ženklo žinomumas ir jo didinimas e.sporto segmente

Gerb. respondente, esu Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tarptautinio verslo studijų programos studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas - įrodyti, kad platformai „Eneba" yra galimybė didinti prekės ženklo žinomumą pasitelkus e.sporto segmentą. Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Anketa yra anoniminė. Prašau atsakyti į visus anketos klausimus. Apklausos rezultatai bus panaudoti taikomajame tyrime ir pateikti tik suvestiniais skaičiais.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Ar žaidžiate virtualius žaidimus?

4. Kaip dažnai žaidžiate kompiuterinius žaidimus?

5. Kurias iš šių kompiuterinių žaidimų pardavimo platformų žinote?

6. Ar naudojatės kompiuterinių žaidimų pardavimo platformų paslaugomis?

7. Kaip dažnai naudojatės šių platformų paslaugomis?

8. Iš kurių išvardintų kompiuterinių žaidimų platformų teko pirkti žaidimus?

9. Kas lemia apsipirkimą vienoje iš šių platformų?

10. Kuriais komunikacijos kanalais daugiausiai sužinote apie šias platformas?

11. Ar itakoja Jus pirkti, labiau pasitikėti įmone, kurios reklama yra su žinomu žmogumi?

12. Ar žiūrite, domitės e-sportu?

13. Kurio žaidimo e-sportu domitės?

14. Per kuriuos kanalus žiūrite e-sporto transliacijas?

15. Ar žiūrint e-sportą kadanors sužinojote/susidomėjote apie naujas įmones?

16. Ar e-sporto turnyruose esančios reklamos įtakoja jūsų nora pirkti iš reklamuojamų įmonių?

17. Ar Jums teko pirkti iš platformos „Eneba”?

18. Kodėl pasirinkote „Eneba” vietoj kitų platformų?

19. Ar jūsų nuomone „Eneba” prekės ženklas yra gerai žinomas?

20. Kaip vertinate „Eneba” marketingo komunikaciją?

21. Ar manote, kad „Eneba” e-sporto komandos rėmimas padėtų didinti prekės ženklo žinomumą?