PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO IR KOKYBĖS VERTINIMAS PACIENTŲ POŽIŪRIU KLAIPĖDOS MIESTE

Gerbiamas Respondente,

 

Esu Klaipėdos universiteto Sveikatos mokslų fakulteto Sveikatos priežiūros vadybos magistrantė Ieva Būdvytienė.

Jei per paskutinius 12 mėnesių lankėtės gydymo įstaigoje, maloniai prašome atsakyti į pateiktus klausimus. Jūsų nuoširdūs atsakymai padės įvertinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę Klaipėdos mieste. Klausimynas yra anoniminis, nei vardo, nei pavardės rašyti nereikia. Gauti ir apibendrinti duomenys bus panaudoti baigiamajame diplominiame darbe, jie niekur nebus skelbiami, todėl garantuoju jų konfidencialumą.

Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymą ir pažymėkite jį. Kur nurodyta KITA, įrašykite savo atsakymo variantą.

Ačiū už Jūsų nuoširdžius atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius:

2. Jūsų lytis?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Jūsų socialinė padėtis?

5. Šiuo metu Jūs esate:

6. Ar per pastaruosius metus Jums teko lankytis Pirminės sveikatos priežiūros įstaigoje?

7. Kaip dažnai lankotės Pirminės sveikatos priežiūros centre?

8. Kaip vertinate Pirminės sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą? (kiekvienoje eilutėje pasirinkite vieną labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą)

Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Šeimos gydytojo teikiamos paslaugos
Gydytojų specialistų teikiamos paslaugos

9. Kaip vertinate susisiekimą su Pirminės sveikatos priežiūros centru, kuriame lankotės? (kiekvienoje eilutėje pasirinkite vieną labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą)

Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Asmeniniu transportu
Viešuoju transportu
Kitomis susisiekimo priemonėmis

10. Ar Jus tenkina gydymo įstaigos darbo laikas?

11. Kiek laiko tenka laukti patekimo pas šeimos gydytoją/gydytoją specialistą nuo užsiregistravimo momento?

12. Kiek sugaišote laiko nuo atvykimo į gydymo įstaigą iki patekimo pas specialistą?

13. Kokiomis sveikatos priežiūros paslaugomis Jūs naudojatės? (kiekvienoje eilutėje pažymėkite po vieną variantą)

Naudojuosi
Retai
Niekada
Šeimos gydytojo, gydytojo odontologo, gydytojo akušerio-ginekologo paslaugos
Naujagimių priežiūra, vaikų imunoprofilaktika, slaugytojo procedūros namuose ir kt.
Manipuliacijos ir procedūros
Atliekami tyrimai (biocheminiai kraujo tyrimai, bendraklinikiniai tyrimai)
Profilaktiniai sveikatos tikrinimai
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas

14. Jūsų vertinimu, svarbūs medicinos personalo veiksmai yra (kiekvienoje eilutėje pažymėkite po vieną variantą)

Labai svarbūs
Svarbūs
Nesvarbūs
Nei svarbūs nei nesvarbūs
Neturiu nuomonės
Mokyti pacientus prižiūrėti sveikatą ir ją saugoti
Aiškinti pacientui apie procedūrų atlikimo tvarką
Aiškinti apie galimas ligos komplikacijas
Suteikti informacijos apie gydytojo skirtus vaistus
Suteikti informacijos apie galimą nepageidaujamą vaistų poveikį

15. Žinios, kurias gaunate vizito pas šeimos gydytoją metu, Jums yra:

16. Ar pastaruoju metu Jums teko mokėti už suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas?

17. Ar tai sudarė Jums finansinių sunkumų?

18. Ar patenkina Jūsų lūkesčius Pirminėje sveikatos priežiūroje teikiamos paslaugos?

19. Jūsų lūkesčiai pirminėje sveikatos priežiūroje? (kiekvienoje eilutėje pažymėkite po vieną variantą)

Labai svarbu
Svarbu
Vidutiniškai svarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Medicinos personalo nuoširdumas ir atsidavimas
Žinių suteikimas sveikatinimo klausimais
Medicinos personalo pagalba atlikti gydymo ir tyrimų planą
Medicinos personalo pagalba vykdant reabilitaciją ir adaptaciją
Laiku suteikta medicinos paslauga
Bendravimas ir bendradarbiavimas
Medicinos personalo konsultacijos namuose
Slaugytojos rūpinimasis šeimos planavimu, lytiniu auklėjimu
Pagalba pacientui nepaisant jo lyties, išsilavinimo, amžiaus ir kitų socialinių veiksnių
Pagalba nustatant savo poreikius ir interesus
Žinių suteikimas bet kuriuo paros metu
Medicinos personalo emocinė parama
Draugiškumas
Sveikatos paslaugų prieinamumas
Dėmesingumas
Pasitikėjimas medicinos personalu
Žinių aiškumas
Registratūros darbas
Medicinos personalo pasiekiamumas

20. Ar Jus tenkina Pirminės sveikatos priežiūros kokybės aspektai?

5 (visiškai tenkina)
4 (tenkina)
3 (nei tenkina, nei netenkina)
2 (netenkina)
1 (visiškai netenkina)
0 (nežinau)
Sveikatos priežiūros paslaugų laukimo laikas
Teikiamų paslaugų platus asortimentas
Inovatyvi gydymo įranga, kompiuteriai, sistemos
Gydymo efektyvumas
Kvalifikuotas medicinos personalas
Duomenys apie pacientus yra saugūs (t.y. neperduodami trečiosioms šalims)
Medicinos personalo bendravimas su pacientu yra šiltas ir malonus
Reikiamos informacijos apie gydymą aiškus pateikimas
Gydymo įstaigos darbo laikas neribotas
Medicinos personalas stengiasi suprasti ir įsigilinti į paciento lūkesčius
Medicinos personalas aptarnauja esant skubiam atvejui
Galimybė konsultuotis su specialistais telefonu

Ačiū už Jūsų nuoširdžius atsakymus!