Pirkėjų įpročių, renkantis kosmetikos prekes, analizė

Gerbiamas respondente,
Klaipėdos  valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Verslo vadybos programos III kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas, išanalizuoti pirkėjų poreikius ir įpročius renkantis kosmetikos priemones. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamosios praktikos darbe.  Anketa yra anoniminė, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymo variantų. Tyrėjai svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė. Atsakydami į klausimus užtruksite iki 5 minučių. Jūsų išsakyta nuomonė leis geriau suvokti vartotojų poreikius.


 

Anketa neaktyvi

1. Į ką atsižvelgiate renkantis kosmetiką? (Galimi keli atsakymo variantai)

6. Kita

    …Daugiau…

    2. Kur dažniausiai įsigyjate kosmetiką? (Galimi keli atsakymo variantai)

    6. Kita

      …Daugiau…

      3. Ar Jūsų apsisprendimui, įsigyjant kosmetikos priemonių, turi įtakos taikomos nuolaidos?

      4. Ar Jūsų apsisprendimui, įsigyjant kosmetikos priemonių, turi įtakos jei su Jumis bendrauja konsultantė ir papasakoja apie priemonės naudą?

      5. Ar pasitikite reklamomis ir įsigyjate naujai atsiradusias, ,,geresnes” kosmetikos priemones?

      6. Kokia Jūsų veido oda? (Galimi keli variantai)

      7. Dėl ko labiausiai kompleksuojate? (galimi keli variantai)

      7. Kita

        …Daugiau…

        9. Kokią kosmetiką naudojate? (Įrašyti prekinį ženklą)

          …Daugiau…

          10. Jūsų lytis:

          11. Jūsų amžius:

          12. Kur Jūs gyvenate?

          5. Kitame mieste

            …Daugiau…

            13. Kiek išleidžiate kosmetikos priemonėms per mėnesį?

            14. Ką veikiate gyvenime?

            6. Kita

              …Daugiau…
              Susikurti savo anketą