Piliečių aptarnavimo kokybė Ukmergės savivaldybėje

Jūsų pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti piliečių aptarnavimą Ukmergės savivaldybėje

  1. ewewe
  2. Daugiau mandagumo norėtusi iš darbuotojų,be jokių įžeidinėjimų,greičiau kad pildytų dokumentus,nedelstų,daugiau informacijos suteiktų,o neslėptų kas žmogui priklauso,gal patys darbininkai sau pinigus nusisuka,o žmoniems meluoja ,kurie nežino kas jiems priklauso,kokią paramą gaut,sako niekas jums nepriklauso,o žinome kad turime gaut,tada turim darbuotojams aiškint kad priklauso,reiškia dirba nepakankamai įgūdę darbuotojai,jei nežino įstatymų,visiškai nesažiningi.Ir daug iš pažistamų,kitų žmonių galim pasakyt labai nemandagūs Ukmergės savivaldybės darbuotojai,neatskleidžia visų istatymų.
  3. Vieno langelio įdiegimas
  4. gerai butu kad galima butu uždavus kur tai klausima gauti atsakyma o tik veliau kreiptis i savivaldybe. Kad netrukduti nei ju nei saves .
  5. gal vieno langelio principas. bet manau, kad dirba tikrai kvalifikuoti darbuotojai
  6. Dirba neiniciatyvūs, abejingi ir nekvalifikuoti žmonės ir daugelis yra surišti giminystės ryšiais. Neieškantys išeities iš susidariusios padėties, ir neturintys jokio ryšio su gyventojais, tinka išsireiškimas ,, Jie ir mes“. nėra dalykinio kontakto su žmonėmis, tai parodo ir kasmetiniai susitikimai su rajono bendruomenę į kuria ateina 20-25 žmonės ir suvaryti savivaldybės darbuotojai pasiklausyti Mero panigyrikos o ne problemu sprendimo. Skolos siekia 25 milijonus o Merui viskas gerai.