Personalo valdymas

Sios anketos tikslas issiaiskinti personalo valdymo aspektus jusu imoneje.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiu būdu patekote/ įsidarbinote į šią įmonę?

2. Ar jūsų įmonėje planuojamas personalo poreikis?

3. Kas Jūsų organizacijoje vykdo personalo planavimą?

4. Jūsų nuomone, personalo poreikio planavimas, padeda įmonei užtikrinti darbo vietas ateityje?

5. Kaip manote, kas įeina į personalo planavimo turinį:

6. Kokiu būdu Jūsų įmonė ieško naujų darbuotojų?

7. Jūsų nuomone, svarbu organizuoti tinkamą personalą?

8. Jūsų įmonėje vyraujanti organizacinė valdymo struktūra?

9. Kokie personalo verbavimo būdai naudojami Jūsų organizacijoje?

10. Kokius darbuotojų atrankos metodus taiko Jūsų organizacija?

11. Kuris iš atrankos metodų Jums priimtiniausias?

12. Ar sunku buvo, atėjus į šią įmonę, adaptuotis/ prisitaikyti?

13. Kuriam darbuotojų adaptacijos/prisitaikymo lygiui priklausote?

14. Jūsų darbo rezultatus vertina:

15. Ar šioje įmonėje Jūs esate nuolat kontroliuojami?

16. Jei taip, ar tai netrukdo siekti gerų darbo rezulatatų?

17. Ar įmonė yra suinteresuota skatinti darbuotojus?

18. Ar bendrovėje sudaromos galimybės kelti kvalifikaciją?

19. Ar dirbant šioje bendrovėje mokėtės ir kėlėt kvalifikaciją?

20. Ar Jums suteikiama galimybė kilti karjeros laiptais keliant kvalifikaciją?

21. Kiek laiko dirbate šioje įmonėje?

22. Jūsų amžius:

23. Jūsų lytis:

24. Ar darbuotojų motyvavimas, skatinimas teigiamai veikia įmonės veiklos rezultatus?