Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

14. Pasidalinkite gerąja bendradarbiavimo su tėvais patirtimi, kokius netradicinius būdus taikote? Parašykite pavyzdžių.

  1. Pavyzdžiui: pateikiu tėvams ir vaikui žodžius, o jie turi iš laikraščio ar žurnalo tekstų iškirpi raideles ir sudėlioti tuos žodžius. Vaikams patinka😀
  2. Pasiųlau kur ir kaip įsigyti naujų knygų.
  3. Skaityti knygeles, vartyti jas įvairiose situacijose: pvz laukiant pas gydytoją, ne telefoną duoti vaikui - o varyti kartu knygelę.
  4. Dalyvavimas įvairiuose projektuose, vakaronėse, ekskursijose.
  5. Tėvai ateina į grupę pravesti veiklą su vaikais
  6. Manau, kad svarbiausia: abipusė pagarba, geranoriškumas, konfidencialumas, empatija.
  7. Vokeliai, dėžutės tėvams skelbimų lentoje klasėje su paliktu rašteliu.
  8. Pakviesti tėvelius prieš pietų miegą skaityti pasakas.
  9. Netaikau.
  10. Įamžinti laiką su vaikais netradicinėje aplinkoje skaitant (nesvarbu ką - žurnalą, stendą, žaislų instrukcijas). Tėveliai gali dalintis nuotraukomis kaip skatina vaikus skaityti ivairioje aplinkoje.