Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kodėl renkatės tokį bendradarbiavimo būdą? Paaiškinkite plačiau.

  1. Pirmiausia reikia nusistatyti bendradarbiavino tikslą. Jeo bendradarbiaujama dėl visos grupės vaikų, tai žinoma reikia grupinio ar kolektyvinio bendradarbiavimo, bet jei kalbėti apie individualius pasiekimus, taibir reikia individualiai kalbėt su vaiko tėvais.
  2. Geriausias bendravimo budas
  3. Taip tėvams labiau galima išaiškinti problemas.
  4. Išsamus pokalbis kiekvienu atveju, parodomas dėmesys, sprendžiami iškilę sunkumai.
  5. Reikalui esant reikalingi ir individualūs pokalbiai su tėvais.
  6. Nes tokį renkasi pedagogai
  7. Galima atviriau pakalbėt apie vaikui kylančius sunkumus
  8. Išvykos labai suvienija
  9. Reikalingas konfidencialumas, nes ne visi tėvai išdrįsta kalbėti atvirai bendrų susirinkimų metu (ypatingai tie, kurių vaikams sekasi sunkiau).
  10. Individualus pokalbis geriau pasiekia tėvų ausis ir širdį, toks pokalbis nuoširdesnis, tėvai atsiveria.