Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

10. Jūsų nuomone, kokių problemų kyla, bendradarbiaujant su tėvais, kai kalbate apie pradinio skaitymo įgūdžių formavimą? Pasidalinkite patirtimi.

  1. Tėvų laiko stoka apskritai kas liečia vaikus. Tiesiog nuolat teisinasi, kad nespėja, nėra laiko ir pan.
  2. Gal dėl laiko stokos.
  3. Tėvai tikisi kad vaikas būdamas priešmokyklinėje grupėje išmoks skaityti, nors pedagogui su visais grupėje esančiais vaikais tai padaryti labai sunku. Nes naujos programos, daug įvairių neformalių veiklų - todėl kaip ir sakiau komandinis darbas, darbas namuose su vaiku ir ugdymo įstaigoje , duoda geriausius rezultatus. O ir vaikas turėdamas ritualinę veiklą su mama ar tėčiu - tikrai apsidžiaugs.
  4. Per mažai skiriama vaiko ugdymui laiko.
  5. Tėvai neturi laiko užsiimti vaikų skaitymo įgūdžiu tobulinimuisi . Dėl to nekreipia dėmesio į pedagogu siūlymus
  6. Nekyla
  7. Tėvai netęsia skaitymo namie
  8. Yra dvi grupės tėvų: 1. Daug užsiimantys su vaiku namuose, skiriantys vaiko lavinimui daug dėmesio. 2. Pasikliaujantys tik ugdymo įstaiga.
  9. Tėvai neturi tam laiko. Mano, jog tai mokytojo pareiga.
  10. Daug tėvų nenori skirti laiko savo vaikams namuose. Jie nori, jad viską padarytų pedagogai.
  11. nekyla
  12. Tėvai per mažai laiko skiria vaikų pradinio skaitymo įgūdžių formavimui.
  13. Daug šeimų mano, jog vaikas turi skaityti ugdymo įstaigoje, namuose to daryti nereikia.
  14. Dažnai tėvqi skundžiasi tam neturintys laiko.
  15. Tėvai užsiėmę savo asmenybę, o vaikų ugdymą paveda ugdymo įstaigoms.
  16. Geriau galvoja apie savo vaiką nei yra ( turiu mintyje,kuriems silpniau sekasi
  17. Laiko ir noro stoka.
  18. Tėvai nesidomi, arba palieka “mokykla išmokys”
  19. Tėvai neturi tiek laiko, kad prisėsti ir neskubant skirti laiko knygų skaitymui.
  20. Tėvai patys nemėgsta skaityti knygų, todėl jie tikisi kad ugdymo įstaiga išmokys
  21. Tėvai teigia, kad išmoks mokykloje
  22. Tėvai nori, kad mokytojai ugdytų vaikų norą skaityti, tačiau patys namie neskaito.
  23. Tėvai neturi laiko vaikų mokymui skaityti.
  24. Tėvai nevisada randa laiko užsiimti su vaikais
  25. Tėvų laiko stoka, neskiriama pakankamai laiko vaiko ugdymui
  26. Tėvai nenori dirbti su vaiku namie, dažnai tai palieka ugdymo įstaigos darbuotojams.
  27. Dauguma tėvų tikisi, kad jų vaikas išmoks skaityti darželyje.
  28. Daugelis tėvų nori, kad vaikai išmoktų skaityti darželyje
  29. Tėvai neturi noro ir laiko užsimti su savo vaikais.
  30. Problemų neturiu
  31. Yra klasėje tėvų kuriems pritrūksta kantrybės ar atsakomybės mokant savo vaiką skaitymo.
  32. tėvai nenori užsiimti su vaikais
  33. Tėvai nori, kad vaikai viską išmoktų mokykloje, neįdedant savo darbo.
  34. Tėvai patys neskaito knygų.
  35. Ne visi tėvai nori girdėti, kad jų vaikas nesistengia pažinti raidžių, o apie skaitymą net nekalbam
  36. Tėvai sako ,kad niekaip nepriverčiu vaiko sėstis mokintis.Dėmesio neišlaiko vaikas.
  37. Tėvai tikina, kad su vaikais namuose užsiima, skaito, kalbasi ir t.t. Tačiau rezultato vaiko tobulėjime nesimato. Vadinasi, tėvai stokoja laiko užsiėmimams su vaikais.
  38. Daznai tevai nesureiksmina skaitymo darzelyje, jie mano, kad vaiko nereikia spausti, nes sis prades eiti i mokykla ir skaityti ismoks ten
  39. Nenori dirbti su vaiku namuose, nes galvoja, kad tai darželio pareiga.
  40. Tėvai nenori klasytis, nes jų vaikas viską geba.