Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Gerbiamas respondente, 

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės

pedagogikos studijų programos III kurso studentė Milda Juškienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išnagrinėti pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formas, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Maloniai prašau skirti 10-15 minučių ir užpildyti anketą. Apklausa yra anoniminė. Jums tinkantį atsakymą pažymėkite varnele.

Anketa neaktyvi

1. Kas, Jūsų manymu, yra bendradarbiavimas? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

2. Kaip manote, kokie veiksniai skatina bendradarbiavimą? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

    …Daugiau…

    3. Koks bendradarbiavimo su tėvais pobūdis Jums aktualiausias? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

    Kodėl renkatės tokį bendradarbiavimo būdą? Paaiškinkite plačiau.

      …Daugiau…

      4. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas dažniausiai pasirenkate? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

      5. Jūsų nuomone, kokius priešmokyklinio amžiaus vaiko psichofizinius gebėjimus pastebite? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

      Kita (įrašykite)

        …Daugiau…

        Kuo šie gebėjimai pasireiškia?

          …Daugiau…

          6. Kaip manote, kurie pažintiniai gebėjimai yra svarbiausi pradinio skaitymo įgūdžiams ugdyti? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

          Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

            …Daugiau…

            7. Kaip manote, ar bendradarbiavimas su tėvais yra svarbus veiksnys ugdant vaiko pradinio skaitymo įgūdžius? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)

            Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

              …Daugiau…

              8. Kaip tėvai įsitraukia į bendradarbiavimą su pedagogais? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

              9. Kokius pradinio skaitymo ugdymo būdus namuose siūlote tėvams? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

              Kodėl siūlote tokius skaitymo būdus?

                …Daugiau…

                10. Jūsų nuomone, kokių problemų kyla, bendradarbiaujant su tėvais, kai kalbate apie pradinio skaitymo įgūdžių formavimą? Pasidalinkite patirtimi.

                  …Daugiau…

                  11. Ugdant pradinio skaitymo įgūdžius svarbu (pažymėkite ar sutinkate su teiginiais):

                  12. Jūsų nuomone, pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius, vaikui padeda? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

                  13. Kaip manote, ko svarbu siekti, ugdant vaikų pradinio skaitymo įgūdžius? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

                  14. Pasidalinkite gerąja bendradarbiavimo su tėvais patirtimi, kokius netradicinius būdus taikote? Parašykite pavyzdžių.

                    …Daugiau…

                    15. Jūsų amžius:

                    16. Jūsų išsilavinimas:

                    17. Jūsų pedagoginio darbo patirtis:

                    18. Jūsų pedagoginė kvalifikacija:

                    Susikurti savo anketą