Pedagogų apklausa: 4 metų dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodynas ir jo turtinimas

Gerbiami pedagogai,

Esu VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETO V kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama nustatyti 4 metų dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyną ir jo turtinimo galimybes. Anketa skirta pedagogams, dirbantiems su 4 metų dvikalbiais vaikais. Anketa yra anoniminė, nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia. Jūsų nuomonė man labai svarbi.

Dėkoju už bendradarbiavimą.

Jelena Moroz

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų kvalifikacija:

2. Jūsų darbo patirtis:

3. Kiek dvikalbių vaikų lanko jūsų grupę?

4. Keliomis kalbomis jūsų grupėje vyksta ugdymas?

5. Kokiomis kalbomis vaikai kalba jūsų grupėje?

6. Kaip galėtumėte vertinti savo grupėje esančių dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyną?

Pasirinktus šešto klausimo atsakymus prašom komentuoti

7. Kokių lietuvių kalbos žodžių dažniausiai stinga jūsų grupės dvikalbiams vaikams? Pakomentuokite, pateikite pavyzdžių.

8. Dėl kokių priežasčių dvikalbiai vaikai dažniausiai nesupranta daugumos jiems sakomų lietuvių kalbos žodžių? Pakomentuokite, pateikite pavyzdžių

9. Kokius dažniausiai naudojate dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyno turtinimo metodus? Pakomentuokite, pateikite pavyzdžių.

10. Gal galite išvardinti efektingiausias dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyno turtinimo priemones? Pateiktus pavyzdžius pakomentuokite.

11. Kokios veiklos labiausiai inicijuoja keturmečių dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyno plėtimą? Pakomentuokite, pateikite pavyzdžių.

12. Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate turtindamos dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodyną. Prašom pakomentuoti, pateikti pavyzdžių.