PASLAUGŲ MARKETINGO TYRIMAS GREITOJO MAISTO APTARNAVIMO RESTORANŲ TINKLE UAB „PREMIER RESTAURANTS“

Pastaraisiais metais padidėjus greitojo maisto aptarnavimo restoranų paklausai, ypač plačiai paplitus „McDonald‘s“ ne tik Lietuvos didžiuosiuose miestuose, bet ir visame pasaulyje, aktualu ir svarbu išsiaiškinti, kodėl renkamasi būtent šios srities paslaugų tiekėją, kokie paslaugų marketingo veiksniai tai įtakoja.

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūs gyvenate:

4. Jūsų išsilavinimas

5. Jūsų socialinis statusas:

6. Jūsų pajamos per mėnesį:

7. Ar mėgstate greitai paruošiamą maistą:

8. Kuriame greito maisto restoranų tinkle dažniausiai lankotės?

9. Kas skatina lankytis greito maisto restoranų tinkle „McDonald's"?

10. Kaip dažnai lankotės greitai paruošiamo maisto retoranų tinkle "McDonald's"?

11. Jūsų manymu, ar "McDonald's" užtektinai naudoja priemonių įvaizdžiui kurti bei veiklai plėsti?

12. Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?

13. "McDonald's" teikiamas paslaugas renkatės dėl (sunumeruokite svarbos tvarka):

14. ĮVertinkite teikiamos paslaugos ir kainos santykį nuo 1 iki 5:

15. Ar "McDonald's" reklama atitinka teikiamų paslaugų kokybę?

16. Ar jūsų pasirinkimą lankytis šioje įstaigoje įtakoja akcijos ir vykstantys žaidimai?

17. įvertinkite suteiktos paslaugos kokybės kriterijus balais nuo 1 iki 5:

18. Įvertinkite "McDonald's" aplinką balais nuo 1 iki 5:

19. Įvertinkite darbuotojų pasirengimą šiam darbui balais nuo 1 iki 5:

20. Įvertinkite firmos vardo žinomumą:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą