Paslaugų kokybės poveikis Y ir Z kartų klientų pasitenkinimui ir lojalumui

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto Marketingo valdymo magistrantė Gabija Saveikytė. Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime, kurio tikslas – nustatyti „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų kokybės daromą poveikį Y ir Z kartos klientų pasitenkinimui ir lojalumui. Apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe.

Anketoje pateikiami teiginiai ir jų vertinimo skalės (nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku). Atskirai įvertinkite kiekvieną iš pateiktų teiginių, pažymėdami Jums labiausiai tinkantį variantą. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą atliekant tyrimą!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą