Paslaugų kokybė Šeimos kredito unijoje

Sveiki. Esu Tomas Barys, ISM vadybos ir Ekonomikos Universiteto 4-o kurso studentas. Rašau bakalauro studijų baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą apie klientų pasitenkinimą „Šeimos kredito unija“ teikiamomis paslaugomis. Prašau Jūsų sudalyvauti tyrime atsakant į mano klausimus. Jūsų dalyvavimas apklausoje yra savanoriškas, Jums nereikia nurodyti jokių savo asmeninių duomenų. Tyrimo rezultatai bus skelbiami tik apibendrintai.  

Jūsų IP adresas bus žinomas tyrimą atliekančiam studentui, jo darbo vadovui ir kitiems universiteto atstovams: programos direktoriui, kvalifikacinės gynimo komisijos nariams, etikos komisijos nariams. IP adresai bus saugomi slaptažodžiu apsaugotame kompiuteryje. Kiti asmeniniai duomenys, tokie kaip Jūsų fizinė buvimo vieta, nėra renkami aktyviais veiksmais. Jei turite kokių nors klausimų, susijusių su duomenų apsauga prieš arba po dalyvavimo tyrime, prašome susisiekti su tyrimą atliekančiu studentu ([email protected]) arba [email protected]  

Kairėje pusėje įvertinkite savo lūkesčius iki paslaugos gavimo „Šeimos kredito unija“, o dešinėje pusėje įvertinkite savo lūkesčių patenkinimą po paslaugos gavimo.

Vertinimo reikšmės: 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku,  3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku.
 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Šeimos kredito unijos paslaugomis naudojuosi kaip:

APČIUOPIAMUMAS (Jūsų lūkesčiai)

1
2
3
4
5
Įstaigos aplinka yra tvarkinga, švari.
Įstaigoje yra sukurtos patogios vietos laukti paslaugų
Įstaigą rasti lengva, aiškinamųjų ženklų ir nuorodų sistema aiški.
Darbuotojų išvaizda ir apranga yra tvarkinga ir tinkama.
Yra pateikta aiški informacija (plakatai, bukletai, brošiūros, kortelės, blankai ir pan.,) apie teikiamas paslaugas ir jų kainas.
Yra užtikrintos paslaugų privatumą garantuojančios priemonės.
Teikiant paslaugas naudojama moderni įranga.

APČIUOPIAMUMAS (Suteikta paslauga)

1
2
3
4
5
Įstaigos aplinka yra tvarkinga, švari.
Įstaigoje yra sukurtos patogios vietos laukti paslaugų
Įstaigą rasti lengva, aiškinamųjų ženklų ir nuorodų sistema aiški.
Darbuotojų išvaizda ir apranga yra tvarkinga ir tinkama.
Yra pateikta aiški informacija (plakatai, bukletai, brošiūros, kortelės, blankai ir pan.,) apie teikiamas paslaugas ir jų kainas.
Yra užtikrintos paslaugų privatumą garantuojančios priemonės.
Teikiant paslaugas naudojama moderni įranga.

PATIKIMUMAS (Jūsų lūkesčiai)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai sugeba pateikti informaciją apie paslaugą tiksliai ir aiškiai.
Paslauga suteikta tiksliai nustatytu laiku.
Jei klientas turi problemą, įstaigos darbuotojai rodo nuoširdžias pastangas jai išspręsti.

PATIKIMUMAS (Suteikta paslauga)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai sugeba pateikti informaciją apie paslaugą tiksliai ir aiškiai.
Paslauga suteikta tiksliai nustatytu laiku.
Jei klientas turi problemą, įstaigos darbuotojai rodo nuoširdžias pastangas jai išspręsti.

REAGAVIMAS (Jūsų lūkesčiai)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai visuomet pasirengę aptarnauti užsiregistravusį klientą paskirtu laiku.
Įstaigos darbuotojai neverčia kliento laukti ilgiau nei nustatyta.
Įstaigos darbuotojai adekvačiai reaguoja į kliento išsakytas pastabas dėl paslaugų suteikimo.

REAGAVIMAS (Suteikta paslauga)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai visuomet pasirengę aptarnauti užsiregistravusį klientą paskirtu laiku.
Įstaigos darbuotojai neverčia kliento laukti ilgiau nei nustatyta.
Įstaigos darbuotojai adekvačiai reaguoja į kliento išsakytas pastabas dėl paslaugų suteikimo.

TIKRUMAS (Jūsų lūkesčiai)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai nusiteikę draugiškai ir paslaugiai.
Įstaigos darbuotojai elgiasi mandagiai, pagarbiai su klientais.
Įstaigos darbuotojai geba tiksliai ir kantrai paaiškinti informaciją jeigu jos klientas nesuprato.
Įstaigos darbuotojų elgesys įkvepia pasitikėjimo.

TIKRUMAS (Suteikta paslauga)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai nusiteikę draugiškai ir paslaugiai.
Įstaigos darbuotojai elgiasi mandagiai, pagarbiai su klientais.
Įstaigos darbuotojai geba tiksliai ir kantrai paaiškinti informaciją jeigu jos klientas nesuprato.
Įstaigos darbuotojų elgesys įkvepia pasitikėjimo.

ĮSIJAUTIMAS (Jūsų lūkesčiai)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai sukuria grįžtamąjį ryšį (klausia klientų nuomonės).
Įstaigos darbuotojai teikia paslaugas nepertraukiamai, dėmesys yra skiriamas tik klientui.
Įstaigos darbuotojai įsiklauso į kliento pageidavimus.
Informacija apie įstaigos teikiamas paslaugas lengvai prieinama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis.
Įstaiga įsikūrusi patogioje, bet kokiu transportu lengvai pasiekiamoje vietoje.
Automobilių parkavimo aikštelė yra patogi.
Įstaigos darbo laikas man yra patogus.
Kainos už mokamas paslaugas nėra didelės.

ĮSIJAUTIMAS (Suteikta paslauga)

1
2
3
4
5
Įstaigos darbuotojai sukuria grįžtamąjį ryšį (klausia klientų nuomonės).
Įstaigos darbuotojai teikia paslaugas nepertraukiamai, dėmesys yra skiriamas tik klientui.
Įstaigos darbuotojai įsiklauso į kliento pageidavimus.
Informacija apie įstaigos teikiamas paslaugas lengvai prieinama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis.
Įstaiga įsikūrusi patogioje, bet kokiu transportu lengvai pasiekiamoje vietoje.
Automobilių parkavimo aikštelė yra patogi.
Įstaigos darbo laikas man yra patogus.
Kainos už mokamas paslaugas nėra didelės.