Pasidalytosios lyderystės įgyvendinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose

Gerbiami ikimokyklinio-priešmokyklinio ugdymo mokytojai ir vadovai, esu Violeta Pobedonosceva, Mykolo Romerio universiteto, Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto, Švietimo vadybos mokykloje, magistrantūros studijų studentė.

Atlieku tyrimą, kurio tikslas-išanalizuoti pasidalytosios lyderystės įgyvendinimo procesus ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

Prašau, jūsų, skirti iki 10 minučių anketos pildymui. Jūsų dalyvavimas tyrime padės sužinoti pedagogų požiūrį, nuostatas, patirtį, susijusią su pasidalytosios lyderystės įgyvendinimo procesais ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus naudojami tik apibendrinamajai rezultatų analizei magistro darbe. Atsakymų lauksiu iki 2024-10-31 d.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokia lyderystės samprata jums artimiausia (pažymėkite vieną atsakymo variantą) ? ✪

2. Kokia pasidalytosios lyderystės samprata jums artimiausia (pažymėkite vieną atsakymo variantą) ? ✪

3. Ar Jūsų ugdymo įstaigoje praktikuojama pasidalytosios lyderystės forma (pažymėkite vieną tinkamą atsakymo variantą) ? ✪

4. Kaip svarbu, kad Jūsų įstaigoje būtų dalijamasi lyderyste (pažymėkite 1 tinkamą atsakymo variantą) ? ✪

5. Kokia jūsų nuomonė, kaip Jūsų įstaigoje skatinama darbuotojų iniciatyva (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
5.1 Darbuotojai reguliariai kviečiami dalyvauti sprendimų priėmimo procese
5.2 Organizuojami mokymai ir seminarai, skirti iniciatyvumo ugdymui
5.3 Vadovas paskiria konkrečias užduotis darbuotojams, skatinant juos veikti savarankiškai
5.4 Iniciatyva skatinama tik tam tikrose situacijose, priklausomai nuo užduočių
5.5 Iniciatyva nėra aktyviai skatinama

6. Kaip, Jūsų įstaigoje, į mokyklos veiklą įtraukiama bendruomenė (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
6.1 Bendruomenė reguliariai kviečiama dalyvauti sprendimų priėmimo procese
6.2 Organizuojami susitikimai ir diskusijos su bendruomene, siekiant išklausyti jų nuomonę
6.3 Bendruomenė dalyvauja tik didesniuose, svarbesniuose renginiuose ar projektuose
6.4 Bendruomenė įtraukiama per specialias programas ar iniciatyvas
6.5 Bendruomenė į mokyklos veiklą nėra aktyviai įtraukiama

7. Kas, Jūsų nuomone, prisiima atsakomybę už pasidalytosios lyderystės įgyvendinimą jūsų įstaigoje (pažymėkite vieną ar kelis tinkamus atsakymo variantus) ? ✪

8. Kokios, Jūsų nuomone, sąlygos reikalingos sėkmingam pasidalytosios lyderystės įgyvendinimui jūsų įstaigoje (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
8.1 Aiškus vadovo pasitikėjimas darbuotojais
8.2 Nuolatiniai mokymai ir kvalifikacijos tobulinimo galimybės
8.3 Efektyvi komunikacija tarp vadovų ir darbuotojų
8.4 Stipri komandinė kultūra ir bendradarbiavimas
8.5 Aiškiai apibrėžtos atsakomybės ir užduotys darbuotojams
8.6 Skatinimas prisiimti atsakomybę už sprendimų priėmimą
8.7 Darbuotojų motyvavimas dalintis idėjomis ir siūlyti inovacijas

9 Kokie, Jūsų nuomone, didžiausi iššūkiai, susiję su pasidalytosios lyderystės įgyvendinimu ikimokyklinio ugdymo įstaigose (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
9.1 Darbuotojų nenoras prisiimti papildomą atsakomybę už vadovavimą
9.2 Neaiškus atsakomybės pasidalinimas tarp vadovų ir personalo
9.3 Bendradarbiavimo kultūros stoka ir nepakankamas darbuotojų įsitraukimas
9.4 Trūksta mokymų ir pagalbos, kaip efektyviai taikyti pasidalytąją lyderystę
9.5 Vadovo baimė prarasti kontrolę ir sprendimų priėmimo galią
9.6 Per didelis darbo krūvis ir laiko stoka komandiniam darbui
9.7 Nepakankamas vadovavimo kompetencijų ugdymas tarp darbuotojų
9.8 Nepakankamai išvystyta darbuotojų pasitikėjimo ir įgalinimo kultūra

10 Kas, Jūsų nuomone, skatina pasidalytosios lyderystės įgyvendinimą jūsų įstaigoje (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
10.1 Aiškiai apibrėžtos komandinio darbo vertybės
10.2 Vadovo palaikymas ir skatinimas dalytis atsakomybe
10.3 Darbuotojų motyvacija ir noras veikti savarankiškai
10.4 Organizacijos kultūra, orientuota į bendradarbiavimą
10.5 Nuolatiniai mokymai ir profesinio tobulėjimo galimybės
10.6 Aiški komunikacija tarp vadovų ir darbuotojų
10.7 Darbuotojų dalyvavimas sprendimų priėmimo procesuose

11 Kas, Jūsų nuomone, riboja pasidalytosios lyderystės įgyvendinimą jūsų įstaigoje (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje) ?  ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinku SutinkuVisiškai sutinku
11.1 Vadovo nepasitikėjimas darbuotojais
11.2 Darbuotojų nenoras prisiimti atsakomybę
11.3 Laiko ir resursų trūkumas
11.4 Nepakankamai išvystyti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai
11.5 Nepakankamas darbuotojų motyvavimas dalyvauti lyderystės procesuose
11.6 Trūksta aiškios lyderystės vizijos ar strategijos
11.7 Ribotos galimybės mokytis ir tobulinti lyderystės įgūdžius

12 Jūsų lytis: ✪

13 Jūsų amžius (įrašykite): ✪

14 Jūsų turima kvalifikacinė kategorija: ✪

15 Jūsų darbo stažas ugdymo įstaigoje: ✪